Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Παίζοντας με τις λέξεις! *1

    Φαντάζομαι, όσοι γνωρίζουν την Φλώρα, καταλαβαίνουν για ποιο πράγμα θα μιλήσω σήμερα! Μα φυσικά για το παιχνίδι που εμπνεύστηκε, οργάνωσε και φιλοξενεί!! Ένα υπέροχο παιχνίδι στο οποίο μας δίνονται πέντε λέξεις και μέσω αυτών καλούμαστε να γράψουμε οτιδήποτε θέλουμε ( κείμενο, διήγημα, ποίημα, όπου μας οδηγήσουν οι λέξεις!) Έπειτα η Φλώρα τις οργανώνει και τις δημοσιεύει, ανώνυμα πάντα, ώστε να βαθμολογήσουμε τις καλύτερες και αυτές να πάρουν την πρωτιά! 
    Με το που είδα αυτό το παιχνίδι, σκέφτηκα να δοκιμάσω κι εγώ! Δεν γράφω καθόλου καλά, το έχετε καταλάβει όσοι με διαβάζετε, αλλά και πάλι, το θέμα δεν είναι να πάρεις θέση, αλλά να συμμετέχεις, σωστά; Και έχω να σας πω ότι είναι πάρα πολύ ωραία διαδικασία! Το πιο ωραίο βέβαια.. πέντε ίδιες λέξεις, αλλά ακόμη και το θέμα του κάθε γραπτού είναι διαφορετικό από το άλλο! Ο νους του κάθε ενός τρέχει σε διαφορετικά μονοπάτια... 
    Πω! πω! Πολύ σας κούρασα και προβλέπεται ακόμη περισσότερο γιατί ακολουθούν και ιστορίες μου! Αλλά και βραβειάκια! Η Φλώρα δεν μας άφησε έτσι! Όλες οι συμμετοχές παίρνουν βραβειάκι κάθε φορά!! 
    

Πρώτη συμμετοχή μου:


ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ


    Κοίταξε από το παράθυρο τη βροχή να πέφτει. Της άρεσε να το κάνει αυτό. Της θύμιζε τις φορές, που μικρή περνούσε ατέλειωτες ώρες με την μύτη της κολλημένη στο παγωμένο τζάμι και την ανάσα της να θολώνει σταδιακά το πεδίο όρασής της. Κι έπειτα, να σχεδιάζει λουλούδια, σπιτάκια, λιβάδια, ένα λαγό, ένα ζαρκάδι, μια πεταλούδα.. Ότι της ερχόταν στο μυαλό. Ότι καινούριο της μάθαινε η δασκάλα της , στο σχολείο. Μια φορά, μάλιστα, είχε προσπαθήσει να ζωγραφίσει τη μάχη του Μαραθώνα. Οι στρατιώτες απλές γραμμούλες στο γυαλί.. προσπαθώντας να τελειώσει το αριστούργημά της πριν χαθεί η ανάσα της στο τζάμι, και η μητέρα της να γελάει πιο πίσω με τις προσπάθειές της. Εκείνη την ημέρα –θυμάται- έφτιαχνε τούρτα, ήταν τα γενέθλιά της, και είχε πασαλειφθεί με γλάσο… Τί αναμνήσεις ήταν αυτές ξαφνικά; Από πού ήρθανε; Τώρα τελευταία σκεφτόταν όλο και πιο συχνά την παιδική της ηλικία. Να! Όπως προχθές! Σκεφτόταν τα παιχνίδια που έπαιζε μικρή. Είχε περάσει πάνω από ένα μισάωρο προσπαθώντας να θυμηθεί το παιχνίδι με το κεραμίδι. Τελικά το κατάφερε. "Τσους" , το έλεγε ο παππούς της!
« Όχι ακόμη», είπε.
    Πήρε την κούπα με τον καφέ της και σηκώθηκε από την πολυθρόνα. Δυο ματάκια την κοιτάξανε με απορία.
«Τι έχεις γιαγιά;»
    Χαμογέλασε…

Δεύτερη συμμετοχή μου:



ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ

    Οι πρώτες αχτίδες του ήλιου χτυπήσανε το δωμάτιο. Η Μίνα άνοιξε τα μάτια της και τεντώθηκε. Άλλη μια όμορφη ημέρα ξεκινούσε. Σηκώθηκε και πήρε μια κούπα. Το γλυκό ζουμί του μελιού γέμισε την κούπα της. Το ήπιε με μεγάλη ευχαρίστηση, τρώγοντας ταυτόχρονα κι ένα γενναίο κομμάτι κερήθρα. Το πρωινό της ήταν πλήρες τώρα. Φόρεσε τα γυαλιά της με τον κίτρινο κοκάλινο σκελετό, κι έβαλε το όμορφο φουστάνι της με τα κίτρινα ηλιοτρόπια. Έπλυνε πρόσωπο και φτερά και χτένισε τα ξανθά μαλλιά της. Σήμερα είχε φτάσει η μεγάλη μέρα! Θα πήγαινε με τα μικρά μελισσάκια εκδρομή στο λιβάδι! Η πρώτη φορά που τα μικρούλια θα βγαίναν εκτός της κυψέλης. Τα προετοίμαζε εβδομάδες τώρα. Σαν να άκουγε της φωνές ενθουσιασμού, και τα γέλια τους, στα αυτιά της. Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε και φώτισε το πρόσωπό της. Φθάνοντας στην αίθουσα, τα μικρά περιμένανε ήδη με μεγάλη ανυπομονησία.
-Πόσα παιδάκια είστε; Για σηκώστε χεράκια να σας μετρήσω!
    Σηκωθήκανε μπόλικα χεράκια. Δεκαοχτώ, σημείωσε σε ένα χαρτί. Ο αγαπημένος της αριθμός. Μα ποια δύο λείπανε; Τα δίδυμα, η Εμέλια και η Χρυσή. Της είχε πει η μητέρα τους χθες πως ήταν αρρωστούλες. Όταν γυρνούσε από το μάθημα, θα περνούσε να τις δει.
-Ξεκινάμε! Μπείτε σε σειρές και φρόνιμα! Βγαίνοντας από την κυψέλη μην σκορπίσετε.
    Αποκρίθηκαν χαρούμενα και μπήκανε σε σειρές. Δεξιά τα αγοράκια, αριστερά τα κοριτσάκια. Σε δύο λεπτά φθάσανε στην έξοδο. Άνοιξε την πόρτα και η πρώτη εικόνα που αντίκρισε ήταν ο ολόλαμπρος ήλιος. Έπειτα, το τεράστιο λιβάδι με λουλούδια σε κάθε λογής χρώματα. Ναι! Σήμερα θα ήταν υπέροχη η ημέρα!
-Πάμε μικρά μου!
 
Τρίτη συμμετοχή μου:  


ΤΟ ΘΑΥΜΑ

   Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα μαγικό λιβάδι όπου όλα ήταν πιθανά και οι ευχές ζωντάνευαν όταν η επιθυμία ερχόταν κατευθείαν από την καρδιά, ζούσε ένα αχυρένιο σκιάχτρο. Έμενε ακίνητο μέρα-νύχτα στο λιβάδι με τις κολοκύθες, προσέχοντας μην τσιμπολογούν τη σπορά τα λαίμαργα κοράκια. Δεν καταλάβαινε γιατί προτιμούσαν τις κολοκύθες του από τα ζουμερά βατόμουρα του διπλανού χωραφιού. Μακάρι, σκεφτόταν, να μπορούσα κι εγώ να δοκιμάσω τη γλύκα τους. Μακάρι να μπορούσα να κουνηθώ, να δω κι άλλα πράγματα πέρα από τα σύννεφα και τα κοράκια. Πέρα από τις κολοκύθες και τα βατόμουρα. Μακάρι να είχα στόμα να μιλήσω, να τραγουδήσω, να σφυρίξω, να παίξω κι εγώ τόσο όμορφα φυσαρμόνικα, όπως ο δημιουργός μου. 
    Ξαφνικά, σαν να του φάνηκε άστραψε κι έλαμψε ο τόπος. Μα δεν έχει σύννεφα! Τότε; Και τι είναι αυτό το συναίσθημα μέσα του; Κοίταξε προς τα κάτω και κουνήθηκε ο λαιμός του. Έχει λαιμό; Έχει και πόδια; Χέρια; Δοκίμασε να μιλήσει. Έχει και στόμα! Τι ευτυχία είναι αυτή; Ξεκίνησε να χορεύει, να ξεφωνίζει! Ήταν αληθινός πια! Δεν ήταν ένα άχαρο, αχυρένιο σκιάχτρο. Το όνειρό του! Πραγματικότητα;! Μα πως; 
    Ένα γαϊδουράκι, σήκωσε το κεφάλι του και τον κοίταξε. Ο μόνος μάρτυρας στο θαύμα του...



    Δεν σας κουράζω άλλο για σήμερα! Θα ακολουθήσουν κι άλλες αναρτήσεις με τις υπόλοιπες ιστορίες μου! Απ' ότι είδατε γράφω μικρούλες! χιχι! Ελπίζω να τις βρήκατε ενδιαφέρουσες έστω και λίγο! Όπως και να έχει, πήραν ή όχι βαθμό, εγώ είμαι περήφανη για όλες τους! :)

49 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες και χαριτωμένες οι ιστοριούλες σου!!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε! :)
      Καλό απόγευμα και σε εσένα!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες σου καθότι ψηφίζω ανελλιπώς σε όλα τα παιχνίδια των 5 λέξεων της Φλώρας.
    Μου αρέσει η γραφή σου, αλλά σκότωσε με, δεν θυμάμαι αν έχω ψηφίσει κάποιο από τα κείμενα σου.χα,χα,χα
    Αλλά έτσι είναι η xristin……με τα μυαλά μονίμως στα κάγκελα!
    Αν πάντως δεν σε ψήφισα …..εγώ έχασα! χα,χα,χα
    Εσύ πάντως συνέχισε να γράφεις και εμείς εκεί θα είμαστε να σε διαβάζουμε(στις Φλώρας δηλαδή, βεβαίως, βεβαίως)

    Υ.γ
    Το κείμενο σου με τον τίτλο………Χωρίς τίτλο(χα,χα,χα) μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ποιος δεν θυμάται με νοσταλγία τα παιδικά του χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις xristin!! Διαβάζουμε αριστουργήματα κάθε φορά!! Εγώ τώρα τελευταία παίρνω απουσίες στα παιχνίδια.. δεν πειράζει! Θα διορθωθώ κάποια στιγμή!! :)
      Όσο για ψήφους.. μη σε νοιάζει! Το πιο πιθανόν να μην ψήφιζα κι εγώ τον εαυτό μου με τόσα υπέροχα κείμενα!! χαχα!
      Αυτό το κείμενο μου βγήκε πολύ αυθόρμητα! Σε 10 λεπτά το είχα γράψει! Α! Και δεν έχει τίτλο γιατί δεν ήξερα πως πρέπει να έχουν και τίτλο τα κείμενα! χαχαχαχ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τρυφερές και όμορφες οι ιστορίες σου Χριστίνα μου. Μου άρεσαν ιδίως η δεύτερη. Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη! Σημαντικό να το ακούω από εσένα με τις τόσο όμορφες συμμετοχές! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Χριστίνα μου! Μου άρεσαν πολύ οι ιστοριούλες σου- ειδικά αυτή με το σκιάχτρο που ζωντάνεψε. . .Είναι χαρούμενες και τρυφερές! Μπράβο! Αλλά και το στιχάκι σου ,τέλειο! συμφωνώ απόλυτα!! Καλύτερα να προσπαθούμε για κάτι και ας μην το πετυχαίνουμε παρά να μην προσπαθήσουμε καθόλου! Καλή συνέχεια και περιμένω με ανυπομονησία τις υπόλοιπες ιστορίες σου! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Βασιλική! Οι επόμενες που θα διαβάσετε δεν θα είναι και τόσο χαρούμενες! χιχι!
      Έτσι ακριβώς! Η προσπάθεια είναι χίλιες φορές καλύτερη από το τίποτα!! :)
      Φιλιά πολλάαα!!

      Διαγραφή
  5. Τί όμορφα που γράφεις, βρε κορίτσι!!!
    Μου άρεσαν και οι 3!!!
    Η δεύτερη και η τρίτη είναι πιο παραμυθένιες, η πρώτη πιο γλυκιά, πιο τρυφερή!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννα!! :) Χαίρομαι τόσο που σου αρέσανε και οι τρεις ιστορίες μου!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά κάνεις και είσαι περήφανη...είναι όλες τόσο όμορφες!!
    Πάντως η βαθμολογία για μένα είναι το δυσκολότερο κομμάτι του παιχνιδιού και κάθε φορά στενοχωριέμαι για όσες αφήνω χωρίς βαθμό...
    Μπράβο για όλες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία!
      Κι εγώ αυτό σκέφτομαι κάθε φορά που ψηφίζω! Καταλήγω συνήθως με 10-13 στο χαρτί από τις οποίες πρέπει να μείνουν μόνο τρεις.. πολύ δύσκολο!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία!! Πράγματι το δυσκολότερο κομμάτι είναι η βαθμολογία! Και είναι τόσο ωραίες όλες οι ιστορίες που θέλεις να πάρουν όλες βαθμό!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι ιστοριούλες σου και θα'θελα να διαβάσω και τις υπόλοιπες. Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν Κική!
      Έπεται και συνέχεια!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου να βάλεις μαζεμένες τις ιστορίες σου.
    Εύχομαι διακρίσεις στις μελλοντικές σου συμμετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είχα στο νου μου αρκετό καιρό, και έφθασε η ώρα! χιχι!
      Διακρίσεις ξέρω πως δεν θα έχω, γιατί δεν το αξίζω, και δεν με ενοχλεί καθόλου! χιχι! Καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες στο παιχνίδι σου!!!!

      Διαγραφή
  9. Koριτσάκι μου αυτή είναι η ομορφιά σε ένα παιχνίδι... να το χαίρεσαι, να το απολαμβάνεις αυτό που κάνεις και τι σημασία έχουν όλα τα άλλα;
    Φτάνει να σε κάνει να χαμογελάς!!

    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή και δημιουργική γραφή με το "παιχνίδι των λέξεων" !!

    Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Levina!!! Αν μας κάνει να περνάμε καλά δεν έχει σημασία τίποτα άλλο!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  10. Εσύ είσαι που δεν γράφεις καλά;;;;Πλάκα μας κάνεις;;;Πολύ όμορφες οι ιστορίες σου!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι! Όχι! Καθόλου πλάκα, Δέσποινα!!
      Διάβασε τις ιστορίες που γράφουν οι άλλες οι κοπέλες στο παιχνίδι και θα δεις δεν είμαι τίποτα μπροστά τους! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, πάντως για τα τόσο καλά σου λόγια!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η γραφή σου!! Μου άρεσαν οι ιστορίες σου! "Βγάζουν" δημιουργικότητα, ευρηματικότητα ! Καλή συνέχεια, Χριστίνα!! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Πέπη!! Είναι οι λέξεις που σου ανοίγουν σύνορα!! Προσπαθείς να τις ταιριάξεις με τρόπο ώστε να μην μπουν βίαια στο κείμενο αλλά να έρχονται φυσικά! Δεν το καταφέρνω πάντα αλλά κάτι κάνω πιστεύω! χαχα!
      Καλό βράδυ και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  12. Όμορφες και "χαριτωμένες"! Τι σημασία έχουν οι βαθμοί, σημασία έχει ότι εκφράστηκες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Gina!!
      Ακριβώς όπως τα λες είναι!! Δεν έχει καμία σημασία η βαθμολογία! Σημασία έχει το να παίρνεις μέρος και να είσαι περήφανος για το τι έγραψες! :)
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  13. Γιατί λες ότι δεν γράφεις καλά! Πολύ όμορφες χαριτωμένες οι ιστορίες σου :)
    Καλή επιτυχία εύχομαι και οπως λεέι ο ποιητής, σημασία δεν έχει η Ιθάκη, αλλά το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είναι αλήθεια Στέλλα μου! χιχι!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε οι ιστορίες μου, πάντως! :)
      Το ταξίδι μου το απολαμβάνω πολύ πολύ! Κι ας μην φθάσω και ποτέ στην Ιθάκη!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Χριστίνα μου!!Πάρα πολύ ωραίες καί οι τρείς ιστορίες σου!!Γράφης υπέροχα!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ DIMI!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι ιστορίες μου! :)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Να συνεχίσεις να το απολαμβάνεις κορίτσι μου και να γράφεις! Όλα γίνονται για τη συμμετοχή ! Και πού θα πάει ; Στην πορεία ίσως μάθουμε κάτι από το ταλέντο της...Κανελλάκη! αχαχαχ!
    Συνέχισε να γράφεις ε;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορώ αυτό θα κάνω, Αριστέα!! χιχι!
      Το ταλέντο της Κανελλάκη δεν νομίζω πως θα το φθάσουμε (ή μάλλον φθάσω!!)! Η γυναίκα γράφει απίστευτα καλά! Της αξίζουν οι πρωτιές και με το παραπάνω!!!
      Έχω πολλές απουσίες αλλά θα προσπαθήσω να ξαναγίνω τακτική! χιχι!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. γράφεις? δώσε λέξεις ιδέες και όλοι οι πρόθυμοι παρόντες! ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παιχνίδι είναι της Φλώρας, fancy μου! Όσοι πιστοί.. στης Φλώρας!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Χριστινάκι μου πολύ όμορφες οι ιστορίες σου!! Συνέχισε να γράφεις και γενικότερα να εκφράζεσαι!! Φυσικα και να είσαι περήφανη!! :) Σε φιλώ καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Χαίρομαι που σου αρέσουν!! :)
      Συνεχίζω! Συνεχίζω! χιχι!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα...Η αγαπημένη μας Φλωρα , με την όμορφη ιδεά της..χαίρομαι που όλες τη στηρίζουμε την ιδεά και την Φλωρα μας...ουτε εγω έχω ταλέντο , συμμετέχω για στήριξη της Φλώρας και για τη χαρά της συμμετοχής ..
    Μπράβο για τις ιστορίες σου, την στήριξη και που τις έβαλες όλες μαζί... ΜΟυ άρεσε αυτή με το σκιάχτρο,ωραίο και το στιχάκι σου συμμετοχή στην ιδέα της συμπατριωτούδας μου , ταιριαζει και με τις ιστορίες , την προσπάθεια και ας μην έχουμε ταλέντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Δελφινάκι μου!! Αν αυτό που λέγεται.. ταλέντο, αφήναμε να μας εμποδίσει, θα ήμασταν χαμένες! χιχι!
      Χαίρομαι που σου αρέσανε οι ιστορίες μου καθώς και το στιχάκι στο τέλος!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  19. Καλέ γιατί είπες ότι δεν γράφεις ωραία? Γράφεις πολύ όμορφα!! Εμένα μου άρεσαν οι ιστορίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είναι αλήθεια, Σίνα! χαχα!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε οι ιστορίες μου, πάντως!! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Υπάρχει ένα βραβειάκι για σένα,πέρασε να το πάρεις. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, Κική!!
      Τρέχω να το παραλάβω!! :)

      Διαγραφή
  21. όμορφες,τρυφερές,γλυκιές ιστορίες.Γράφεις πολύ ωραία!!!Μήπως να έπαιρνες κάποια θέση σε περιοδικό η κάτι τέτοιο???
    Η δεύτερη''όμορφη μέρα''παίρνει έξτρα πόντους.
    Πολλά φιλιά Χριστινάκι και καλή συνέχεια...α...και πάντα μπράβο στη Φλώρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Χρυσούλα! Καλύτερα το γράψιμο σε περιοδικό να το αφήσω στους πιο ταλαντούχους! χιχι!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  22. το quote of the day τα λέει όλα νομίζω!!! οι ιστορίες σου Χριστινάκι μου είναι πολύ όμορφες!! να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!! φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη μου!! Έτσι ακριβώς είναι!! :)
      Να περνάς κι εσύ τέλεια!!!
      Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Οι ιστορίες σου είναι υπέροχες και πολύ τρυφερές Χριστίνα μου!!! Χαίρομαι που αποφάσισες να τις αναρτήσεις. Συνέχισε οπωσδήποτε να γράφεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, Φωτεινή! :)
      Ανάλογα την έμπνευση! χιχι! Δεν γράφω τόσο τακτικά πια, αλλά ελπίζω πως δεν εγκαταλείπω ακόμη!!
      Φιλάκιαααα!!

      Διαγραφή
  24. Πάρα πολύ όμορφες οι ιστορίες σου!Ειδικά αυτή με το σκιάχτρο την ξεχώρισα!Καλό μήνα εύχομαι και να σου πω ακόμα οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!! Και ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ που με σκέφτηκες και πέρασες από εδώ για να μου πεις για τον διαγωνισμό σου! Δυστυχώς δεν τον πρόλαβα, αλλά δεν πειράζει! Η κίνησή σου με συγκίνησε πολύ! :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή