Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Βόλτα στη Γειτονιά #25


    Γεια σας!! Έφτασε κι αυτή η Κυριακή!! Την επόμενη δεν θα πάμε Βόλτα στη Γειτονιά, μιας και καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα λείπω! Πιθανόν δύο Κυριακές συνεχόμενες, οπότε καταλαβαίνετε.. ούτε σχόλια, ούτε αναρτήσεις, ούτε βόλτες, και μετά θα τρέχω πάλι να προλάβω!! χαχαχα! Χρειάζονται και οι διακοπές, όμως, σωστά;;
    Πάμε για σήμερα, τη Βόλτα μας;;




(Whoopie Pies από το Dear Lillie)

(Chandelier Necklace DIY Part 1 από το Lana Red)

(A 12" doll babygro: pattern and (very simple) tutorial από το runcibledays)

(Diy αποκριάτικες στολές -- Diy carnival costumes από το Studio34E)

(Upcycle Style: Monster Tote Bag from an Old Cushion Cover από το My Poppet)

(ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΠΑΚΙΑ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ!!!! από το mary's crafts)

(Zip Pouch Keychain .:. Tutorial από το Sew Simple Life)

(Granola Yogurt Parfaits από το Fields of Basil)

(Βελόνες και βελονάκια σε τάξη από το marileni)

(Για το γλυκό μου κοριτσάκι-Η πριγκίπισσα του πάγου! από το Είμαι παιδί)

(Κοτόπουλο με πατάτες ψημένο στην... σακούλα! από το Ανθομέλι)

(Φτιάξε το δικό σου τζατζίκι! από το Γεύση Μέντας)

(CHEESECAKE POPS από το That's Eat!)

(Ανοιξιάτικες κατασκευές! από το !ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!)

(Little Boy Bedroom Part 4 - Pillowcase από το Shelley Made )

(Στολή χταποδάκι για μωρά από το Theano a m@mmy on line)

(Πώς να φτιάξετε μικρές καρέκλες για τις κούκλες σας με κομμάτια ξύλου! από το Παίζουμε μαζί)

(Felt Cameo {with free template!} από το Do Small Things With Love)

(Homemade Tortillas από το Jenny Jo's Traditional Recipes)

(Feeling Lucky? από το Northstory)

(Knitted Bunny Bottle toppers! από το Remodelando la Casa)

(Photo Organization: Complex Method από το The Real Thing With The Coake Family)

(Chocolate Milk Pancakes από το Semi Homemade Mom)

(Coral Memory Wire Bracelet από το One Artsy Mama)

(Blogging Basics – Part 6 {Grow your traffic} από το This blog is not for you)

(Tutorial: Shirring Sewing with Elastic Thread από το Rae Gun Ramblings)

(kaarsen maken in een wc rolletje από το DE GULLE AARDE)

(Box of delights: gift box template and tutorial από το Wolves in London)

(Μαθήματα ραπτικής...; από το Keywoman sews)

(Σούπα Γιουβαρλάκια Αυγολέμονο από Κιμά Κοτόπουλου από το Μαγειρική με Φαντασία)

(Σουσάμι και Πορτοκάλι σ' ένα κέικ από το Aroma Vanillias)

(Φτιάξτε ποτ πουρί από το 26 eco pages)

(Feather headband tutorial από το Holy Craft)

(Σοκολατένια brownies με μερέντα!!! από το oh so cute things)

(Cleaning fabric covers on armchairs or sofas από το made by...bisozozo)

(How To Make An Animated GIF από το Prêt-à-Vivre [Ready to ... Waltz])

(Baby Owl Costume Tutorial από το Cutesy Crafts)

(Paccheri rellenos de carne από το Mi vida en sueños)

(DIY an economical stylish bedroom // Μια υπεροχη κρεβατοκαμαρα που μπορειτε να φτιαξετε και μονοι σας! από το styllia)

(Τραπεζάκι με ψηφίδες. Σχηματίζοντας κύκλους. από το Maria Proimaki)

(Minnie Mouse Party! από το Όπου υπάρχει θέληση...υπάρχει και τρόπος!)

(Λουκάνικα χωριάτικα ψημένα σε μπύρα από το Tante Kiki)

(Heart-shaped Scissor Keeper: Tutorial από το Handmade Harbour)

(Construct your own kite από το Christina's eyes)

(Ροξάκια από το Captain Cook)

(broccoli cheesy bites από το In Whirl of Inspiration)

(Easter Tree από το Creating in glass slippers)

(Diy Spring Flower Clip από το JoJo & Eloise)

(Box Lid Jewelry Holder από το Becoming Fabulous)

(DIY Soothing Footbath από το Paula Parrish)

(Vintage βιβλία-γλαστράκια για παχύφυτα από το Miranta's little garden)

(Βραχιόλια Με Αλυσίδα Και Κορδόνι ~ Οδηγίες από το KATEPINAKI)

(Kid’s Stool Upcycle {Vintage Baseball Style} από το Chase the Star)

(Κότσι αρνίσιο στη λαδόκολλα από το Γεύσεις της Εύβοιας)

(DIY Stuffed Bunnies από το live.laugh.rowe)

(Faux Chenille Baby Blanket από το Sisters, Sisters)

(Μπιφτεκάκια σκαντζοχοιράκια από το Συνταγές Της Καρδιάς)

(Καλημέρα και σήμερα...με μια τούρτα...παραδοσιακή... από το ΤΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ)

(Οχι, Δεν είναι αυτό που νομίζεις! από το Κάντο μ'αγάπη)

(Χορτοφαγικό μπυρο-μεζεδάκι: Τηγανίτες καλαμποκιού από το ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ)

(Οι μικρές χαρές της ζωής! από το Home is where your story begins...)

("Γιατί βγάζω σπυράκια;" από το "Beauty case")

(Συνταγή: Σπιτικές μάσκες για υπέροχα μαλλιά από το ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ)

    Δεν είχα πολλά για σήμερα! Παρόλα αυτά, πάλι απόγευμα με πήρε! Κάτι πρέπει να κάνω με τη διαχείριση του χρόνου μου!! χαχα!
   Επίσης, όπως προσέξατε, λογικά, μπήκα στο κλίμα των ημερών και πέφτουν φαντασματάκια στη σελίδα μου!! Δεν είναι γλύκες;;
     Να σας υπενθυμίσω πως: Εάν κάποιος θέλει να βάλω κάποια δημοσίευσή του, που πιθανόν δεν θα δω ή είναι παλιότερη, ας μου αφήσει σχόλιο με την διεύθυνσή της, ή ας μου στείλει email! Θα παρακαλούσα, όμως, εάν είναι κατασκευή ή συνταγή να υπάρχουν οδηγίες για το πως φτιάχτηκε!! Φυσικά, όταν την δω θα σας απαντήσω!! Και δεν χρειάζονται ευχαριστήρια σχόλια! Η Βόλτα μου υπάρχει γιατί υπάρχετε εσείς! Άρα, εγώ σας ευχαριστώ!! :)
    Καλή εβδομάδα να έχετε!!!

117 σχόλια:

  1. καλή εβδομάδα με υπέροχη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ζωγραφιά!!! Η δική μου ξεκίνησε με άγχος (διαγώνισμα) αλλά θα τελειώσει, υπέροχα ελπίζω!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. μια χαρα βολτουλα καλε, τι μικρη λες???
    υπεροχα ολα! καθε φορα μαθαινουμε και νεα μπλογκακια! σε ευχαριστουμε που για αλλη μια φορα μας τιμας! καλα να περασεις τις Κυριακες που θα λειπεις!

    σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή είναι, Μάχη!! Έχω συνηθίσει σε μεγαλύτερες! χιχι! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλή εβδομάδα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη βόλτα σου!!!
    Καλές διακοπές,καλά να περάσεις!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ, Ρένα!!! Χωρίς εσάς, η βόλτα δεν θα υπήρχε!! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Άψογα τα φαντασματάκια σου, κούκλα!!!
    Ας ξεκινήσω σιγά-σιγά τη βόλτα μου...
    Να περάσεις καλά, να διασκεδάσεις κ' να μας επιστρέψεις με... ανεβασμένη διάθεση!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννα!!!
      Δεν είναι γλυκούλικα;; Θα τα υποστείτε και μετά τις Αποκριές για λίγο! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Ωραία και η σημερινή βόλτα. Καλά να περάσεις στις διακοπούλες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Ελένη!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλάκια!!
      καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  6. Ωραία η βόλτα που μας πήγες! Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Έλλη!!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Κάθε Κυριακή κάνουμε τη βόλτα μας στη γειτονιά,έγινε μια κυριακάτικη συνήθεια!!!Ευχαριστούμε που μας έβαλες στη σημερινή !!Θα μας λείψεις τις επόμενες Κυριακές ,αλλά φανταζόμαστε ότι θα γυρίσεις και με γεμάτες μπαταρίες!!Να περάσεις υπέροχα ,φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τα καλά σας λόγια, κορίτσια!! (Πειράζει που χαίρομαι κρυφά που θα σας λείψω; χιχι!)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. σ'ευχαριστώ φιλενάδα που συμπεριέλαβες και τα pops μου!
    εύχομαι να περάσεις τέλεια! τα λέμε σε 2 βδομάδες λοιπόν!
    φιλούμπες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ, Πέλα!! :)
      Ναι!! Αλλά όχι ακόμη, από Πέμπτη!! χιχι!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ θα πω ευχαριστώ κι ας μη χρειάζεται!
    Τι ωραία βόλτα! Πως μα μην χαρώ που με συμπεριέλαβες!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!! :)
      Εγώ ευχαριστώ!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  10. Άλλη μια πανέμορφη βόλτα και σήμερα! :)
    Καλή εβδομάδα και καλά να περάσεις στις διακοπές σου κοριτσάκι μου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, Μαίρη!! :)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!
      Ευχαριστώ!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη και αυτή η βόλτα!
    Να περάσεις πολύ όμορφα στις διακοπές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Έλενα!!
      Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ αν έχεις!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Καλά να περάσεις στις διακοπές σου και οι αναρτήσεις δε χάνονται, με την ησυχία σου! Η αποκριάτικη "βροχή" όντως φοβερή (φαντασματάκια είναι ή λίγο στρουμπουλές μαγισσούλες? :))
    Φιλάκια πολλά Tina-Taelia και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Έφη!!!
      Για φαντασματάκια τα πέρασα... ντυμένα μαγισσούλες!! χαχαχα!
      Φιλάκια!!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ενδιαφέρουσα η βόλτα για ακόμα μια φορά! Θα φτιάξω ποτ-πουρί από το 26 eco pages!
    Καλές διακοπούλες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τη βρήκες ενδιαφέρουσα, Αθηνά!! Αυτά τα ποτ πουρί τα έχω βάλει κι εγώ στο μάτι! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες και με επισκέφθηκες σ'αυτήν τη βόλτα σου,να περάσεις πολύ όμορφα σου εύχομαι στις διακοπές σου!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ!! Εγώ ευχαριστώ όλους εσάς, που ομορφαίνετε τις Βόλτες μου!! :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Μεγάλη μου Τιμή Χριστινάκι, κάθε φορά που επιλέγεις κάτι απο τη σελίδα μου.
    Νάσαι καλά και να περνάς ακόμα καλλίτερα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λες, Χαρά!! Η τιμή δικιά μου, που με αφήνετε να "κλέβω" τα αριστουργήματά σας!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Λοιπόν, επείδη δεν προλαβαίνω όλα να τα δω θα με πάρουν μεσάνυχτα και μετά να σου γράψω σχόλιο, σου στέλνω πρώτα τα φιλιά μου, σου λέω πως από τις εικόνες και μόνο βρίσκω πολλά που με ενδιαφέρουν και πρώτα απ όλα σαν γλυκαντζού τα ροξάκια που έχω χρόνια να φάω και δεν έχω φτιάξει ποτέ μου... και για να συνεχίσω την εξερεύνηση με την ησυχία μου , να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια καλή εβδομάδα :)

    ΥΓ. πολύ έξυπνη κίνηση το ιστολόγιό σου ... δεν έχω χρόνο να ψάχνω μόνη μου και εδώ ανακάλυψα πως μου τα δίνεις στο πιάτο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Τα ροξάκια κι εμένα μου αρέσουν πολύ πολύ!! Αλλά τρώω συχνά! χιχι! Να τα φτιάξεις, είμαι σίγουρη θα βγουν υπέροχα!! :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλό βράδυ και σε εσένα!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Τα φαντασματάκια σου είναι φοβερά!!!!Υπέροχη βόλτα για άλλη μια φορά!!!Καλά να περάσεις !!!Ευχαριστώ και πάλι που με συμπεριέλαβες στην βόλτα σου!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δέσποινα!! Χαίρομαι που σου αρέσανε!! Κι εγώ γλύκες τα βρήκα!! χιχι!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Υπεροχη κι' αυτη η βόλτα σου! Καλες διακοπουλες, να περασεις τελεια! Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Αρετή!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πολυ! *κοκκίνησα* :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία και η σημερινή βόλτα.Να'σαι καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφη και πολυποίκιλη και αυτή την φορά η βόλτα σου, Τίνα. Καλή ξεκούραση στις διακοπές σου.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ειρήνη για τα καλά σου λόγια και την ευχή!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία βολτιτσα ... και χαίρομαι πολυ που ειμαι κι εγω σε αυτή την όμορφη παρέα!
    Καλη εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Στέλλα!! Χαίρομαι που σου άρεσε η Βόλτα μας!! :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  23. Thank you for the feature of my Easter tree. Have a great week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την τιμή...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς! :)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  25. Άλλη μια φορά θα κάνω τις τσάρκες μου στο blogger, βάσει των προτάσεών σου! Να είσαι καλά Tina μου!
    Πολλά πολλά φιλιά, καλό βράδυ και καλή εβδομάδα για αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι! Σ' ευχαριστώ πολύ για την εμπιστισύνη, Sel!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφη κι αυτή η βόλτα σου , βρήκα ένα ενδιαφέρον θέμα σε ένα μπλογκ που δεν γνωρίζω..θα το επισκεφτώ..τα φαντασματάκια σου ότι πρέπει , να ντυθεί και το μπλογκ σου στο πνεύμα των ημερών.Καλά να περάσεις στις αργίες των τριημέρων..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρίσκεις ενδιαφέροντα θέματα μέσα από τις Βόλτες μου, Δελφινάκι!!
      Δεν είναι γλύκες; Κρ΄'ιμα που φύγανε οι μέρες!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Σούπερ και αυτη η βόλτα σου, μου αρέσει που μαθαίνω και blogs που δεν ήξερα, φιλιά πολλά και σέυχαριστώ πάρα πολύ για την επιλογή.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έρη!! Χαίρομαι πολύ γι' αυτά που μου γραφεις, γιατί ακριβώς αυτός ήταν ο σκοπός μου με τις βόλτες! Κρατάω αρχείο, μοιράζω όμορφες προτάσεις και σπιτάκια με τους γύρω μου :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στην βόλτα σου!!!!
    Να περάσεις καλά!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ, Μαρία!!!
      Χωρίς εσάς, βόλτα δεν θα υπήρχε!! :)
      Φιλάκια!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Υπέροχη και αυτή η βόλτα!Να περάσεις τέλεια στις διακοπές σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Σπυριδούλα!! Σ' ευχαριστώ!!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα, κι ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  30. Πολύ ωραία και η σημερινή βόλτα Χριστινούλα!!Να'σαι καλά!Καλή εβδομάδα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η βόλτα μας, DIMI!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  31. Θέλω κι εγώ Μαγισσούλες !!Ζήλεψα!!! 'Ομορφη και όπως πάντα με ενδιαφέρον η βόλτα σου !!!Ξεχώρισα κάποια μπλόκς με θέματα που μ'ενδιαφέρουν και σ΄ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου!!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Θέλεις να σου στείλω τον κώδικα, Έφη!! Αν και πολύ φοβάμαι πως πέρασαν οι μέρες, άρα κι εγώ θα τις βγάλω!! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Καθυστερημένα, αλλά ήρθα!! Καταρχήν σου εύχομαι να περάσεις όμορφα εκεί που θα πας και να μας φέρεις και φωτογραφίες!!
    Σε ευχαριστώ που συμπεριέλαβες την στολή της μικρής μου. Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου καθυστερημένα μιας και ήμουν απών!! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια, Σίνα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  33. Χριστινάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη βόλτα και πάλι!
    Καλά να περάσεις!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να σας αρέσει, Ελένη!! :)
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  34. Τι ωραία βόλτα !!!
    Ευχαριστούμε πολύ πολύ
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη και που σου άρεσε η Βόλτα μας!!
      Φιλιά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  35. Χριστινάκι λίγες αλλά καλές!!! πολύ όμορφες!!! ευχαριστούμε!!! να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!! και να περάσεις σούπερ τις μέρες που θα λείπεις!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Εύη!!
      Να έχεις κι εσύ μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  36. Καλή εβδομάδα μικρούλα μας. Σ'ευχαριστούμε για τη βολτούλα σου.
    Καλά θα κάνεις να ξεκουραστείς λιγάκι. Θα μας λείψουν οι βόλτες σου βέβαια αλλά δεν πειράζει.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα, Δήμητρα!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το ότι θα σας λείψουν οι βόλτες μου :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  37. Περνα να παρεις το δωρακι σου καλη μου...εισαι νικητρια του διαγωνισμου μου!!!!
    Σε φιλω και σε περιμενωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σοφία τι χαρά είναι αυτή!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που με ενημέρωσες!!!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  38. Καλα να περασεις και καλη εβδομαδα!
    φιλάκια,
    Αναστασία
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/
    Θα χαιρόμουν πολύ αν με πρότεινες εδώ http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look στην κατηγορία Best Personal Style Blog. Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Αναστασία!!!
      Σε πρότινα, με το που είδα το σχόλιό σου!!! :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  39. Αυτή τη φορά άργησα να κάνω τη βόλτα μου!
    Να περνάς υπέροχα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, Μαρία! Ούτως η άλλως, η οικοδέσποινα έλειπε!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Σ'ευχαριστούμε για τις προτάσεις!
    Καλά να περάσεις! Καλή ξεκούραση!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. Υπέροχη και αυτή η βόλτα Χριστινάκι μου!!! Καλά θα κάνεις να ξεκουραστείς, χρειάζονται τα διαλείμματα!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φωτεινή!!
      Χρειαζόταν δεν λες τίποτα!! χαχα!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!! :)

      Διαγραφή
  42. καλημέρα και καλά κούλουμα :)
    να περάσεις καλά!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πέρασες όμορφα τις αργίες melissa!!
      Σ' ευχαριστώ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  43. Υπέροχη βόλτα!!!!Πολύ όμορφα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. άλλη μία ονειρεμένη βόλτα!!!!Ευχαριστώ-)))
    σου εύχομαι ολόψυχα...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Τι υπερπαραγωγή σχόλιο είναι αυτό, Χρυσούλα!! Τέλειο!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω κι εσύ να πέρασες υπέροχα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Είναι πολύ χρήσιμες αυτές οι βόλτες σου τελικά!Θα κάνω μια βολτούλα μετά από εδώ, στους χώρους που μας προτείνεις.Από ότι έχω δει στο παρελθόν, ξέρεις καλά τι προτείνεις!Φιλιά και Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι Βόλτες μας, Γεωργία!! Σ' ευχαριστώ που τις επισκέπτεσαι!! :)
      Φιλιά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  46. Αυτα δεν ηταν πολλα????
    ουτε στα μισα δεν προλαβαινω να μπω!!!!χαχαχαχα!!!! Ειναι ομως απιθανες ιδεες οσα ειδα!!! ευχαριστω για τη βολτιτσα..
    Γεια σου γλυκουλα μου! φιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως, vailie μου, είναι λίγα!! χαχαχα!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!! :)
      Φιλάκια πολλά!!!
      Να περνάς πολύ όμορφα!!!

      Διαγραφή
  47. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε, Μαρία!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  48. και ευτυχως τουτο το τριημερο λειπεις κοριτσακι , λειπεις εσυ και η τυχη σου δουλευει λοιπον γλυκουλα μου κερδισες στην κληρωση για τα τρια χρονια του marilise θαθελα να μου στειλεις την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου βστειλω το δωρακι σου , βεβαια σου χρωστω και ένα ζευγαρι lego σκουλαρικια δεν το ξεχνω σε φιλω καρδουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την ενημέρωση, Κάτια!! Τρέχω να σου στείλω μήνυμα!!!
      Μα γιατί μου χρωστάς σκουλαρικάκια; Τίποτα δεν μου χρωστάς!! :)
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  49. Υπέροχη βόλτα μου είχε λείψει να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, Κική!! :)
      Κι εσύ να περνάς όμορφα!! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή

  50. ¸.•°♡
    ♡ "Que este nosso pequeno mundo virtual, nesta Páscoa,
    seja cada vez mais humano!"

    ¸.•°♡
    ♡ Feliz Páscoa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μ αρέσει που λες ότι δεν είχες χρόνο! Μια χαρά είναι. Γιατί με τις πιο μεγάλες βόλτες άντε να προλάβουμε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν έχω!! Σφήνα όλα κι όσο προλάβω!! χιχι!
      Καλύτερα μικρές δηλαδή; Χμμμ! Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρνω!!! :)
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή

  52. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Με μια γρήγορη ματιά φαίνεται ωραία η βόλτα.
    Για να δω λεπτομέρειες..
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αγγελική! Να δεις! Να δεις! χιχι!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  54. Πολύ όμορφη και χρήσιμη βόλτα Τίνα μου γλυκιά!!Καλό σου Σαββατοκύριακο, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Φανή! :)
      Χαίρομαι που σου αρέσει!!
      Καλό σ/κο και σε εσένα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  55. καλα να περασεις να το διασκεδασεις και αν μπορεις να μας λες τα νεα σου μην χανεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ, Ιωάννα!! χιχι!
      Να έχεις ένα όμορφο σ/κο!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή