Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Βόλτα στη Γειτονιά #21



    Κυριακή και σήμερα!!! Και πολύ ωραία μέρα έξω!! Ήλιος και ζέστη.. έχω αρχίσει να πιστεύω πως χιόνι φέτος δεν θα δω... Θα ελπίζω μέχρι τέλος Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου, αλλά δεν το βλέπω! Κρίμα... μα ούτε δύο νυφάδες; Τίποτα;;;
    Αλλαγή θέματος! Πλησιάζει η ημέρα των Ερωτευμένων σιγά σιγά και η γειτονιά (και κυρίως τα ξένα blogs) έχει κατακλυστεί με καρδούλες και ροζ-κόκκινο χρώμα!! Φαντάζομαι έχετε παρατηρήσει πως χιονίζει καρδούλες στην δικιά μου σελίδα!! χαχαχα!
   Πάμε βόλτα να πάρουμε ιδέες;




(Μπιφτέκια τυριού ψημένα στον φούρνο. από το Aroma Vanillias)

(Simple Knot Dress Tutorial and Pattern (Sizes 2 to 6) από το Scattered Thoughts of a Crafty Mom)

(Σοκολατένιες μπουκίτσες με δημητριακά από το 26 eco pages)

(Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ "ΚΑΣΣΙΑΤΑ" (MY CASSIATA PIE) από το lila365idees)

(Jade on a String από το Make it & fake it)

(Denim and Felt Floral Hoop από το Do Small Things with Love)

(Meringue Mushrooms από το HEARTCORE)

(ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ από το That's Eat!)

(Valentines day Coffee cup από το Make the best of everything)

(Valentine decoupage Heart Plaque από το Make it Easy Crafts)

(Φτιάξτε ένα βραχιόλι με vintage κουμπιά από το A FEW PRETTY THINGS)

(Chocolate chip cupcakes recipe από το Natbees' Fashion)

(ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ TILDA - ROYAL SNAIL TILDA από το Αγγελοκατασκευές)

(Γλυκό του κουταλιού πορτοκάλι! από το ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ)

(Πατάτες γιαχνί… ινδικού τύπου! από το Γεύση Μέντας)

(Chocolate truffles recipe από το Irina's Cute Box)

(Είναι ανάποδη και γλυκιά! από το Theano a m@mmy on line)

(Random tips, tricks etc for you! (η καινούρια μου ιδεα) από το Mon Fabuleux Destin)

(Φτιάξτε Φυστικοβούτυρο (και άλλα βούτυρα ξηρών καρπών) μόνοι σας από το ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ)

(Strawberry Nutella Poptarts από το The Novice Chef)

(Baby PJ refashion από το My Life on the Divide)

(REDECORATED SHOES WITH FABRIC. από το RedecoraTE con LOLA GODOY)

(Απλό κέικ λεμονιού με ελαιόλαδο από το Κρήτη:γαστρονομικός περίπλους)

(Valentine showers of love button necklace tutorial από το Jewels of Sayuri)

(Homemade Valentine's Day Gifts: Candy Bouquet από το Incredible Edible Crafts)

(μπισκοτοζελέ ;) από το Fancy by the flame)

(Μαρμελάδα πορτοκάλι/γλυκό κουταλιού από το Σοκακτσού)

(ένα ξαφνικό δωράκι..... από το ...έργα χειρός)

(Watercolor Resist Valentine's Cards από το Grow Creative)

(Πώς να φτιάξετε μία σχεδία με χαρτόνι και ταινίες! από το Παίζουμε μαζί)

(Ένα κουτί για τις ζωγραφιές μας από το Είμαι Παιδί)

(Κολοκυθοτάρτα και μπισκοτάκια κανέλας τύπου παλμιέ από το TEXNIS STORIES)

(Muffins κανέλας από το Συνταγές Της Καρδιάς)

(Cupcakes με μέλι και ελαιόλαδο από το Tante Kiki)

(Γλυκό Ψυγείου με Τραγανή Βάση από Μπισκότα και Δημητριακά από το Μαγειρική με Φαντασία)

(Κομπόστα μήλο - ανανάς από το Τα λιλά της Λίλας)

(Tip για τον κιμά που περίσσεψε από το Ανθομέλι)

(diy:''πολυκατοικία ομορφιάς''.. από το myStickland)

(Clothespin Love Arrow Tutorial από το I Gotta Create!)

(Hair Clippie Case Tutorial από το CLIPPIE DIPS)

(Free Purse Tutorial: The Great Granny Bag από το Emmaline Bags & Patterns)

(Mini Chocolate Heart Cakes Recipe {Elvis Cakes} από το Will Cook for Smiles)

(Mini Baked Alaskas {for Valentine's Day} από το Clean & Scentsible)

(Romantic Stitched Wool Felt Headband από το Craft Quickies)

(Baked Apple Oatmeal Muffins από το Mostly Food & Crafts)

(DIY Polka Dot Belt Redo από το Projects Around the House)

(Secret Ingredient Smoothie από το Posed Perfection)

(fabric woven bracelet από το Meremade)

(DIY Belt Hanger από το allons-y kimberly)

(Blogging Basics – Part 2 {Layout} από το This blog is not for you)

(How to Sew a Fleece Scarf, Diy Fleece Scarf, Free Pattern από το Blissful Sewing)

(Add Text to Shapes in Microsoft Word Tutorial από το Irish Italian Blessings)

(Trash to treasure: Μολυβοθήκη γίγας! από το LITTLE TREASURES - Handmade by F.K)

(Σταυροβελονιά ξέρεις? -- Diy cross-stitch projects από το Studio34E)

(Smart Tips and Hints for Homebirds #1 από το made by...bisozozo)

(Παιχνίδι μνήμης από το "Μπόμπιρες εν δράσει..")

(Heart Box Tutorial από το Geta’s Quilting Studio)

(Caramel Banana Muffins από το Two Yellow Birds Decor)

(How to deal directly pimples! από το Christina's eyes)

(Αυξήστε τα κέρδη σας. από το Dream Life Success)

(An Upcycled Herb Garden... Anywhere από το Upcycled Stuff)

(......και νόστιμο...και εύκολο.....και γρήγορο..!!!!! από το la vita e bella)

(Valentine Heart House από το A Spoonful of Sugar)

(Makeup for Valentine's Day (video) από το Beauty and the Mist)

(Bee my Valentine από το SPECKLED SYDNEY)

(TUTORIAL BRACCIALE A PIU’ FILI!!! από το Arte Selvatica)

(Cream Cheese Brownies Recipe από το Lana Red)

(Chinese New Year Snake Craft από το Craftiments)

(Triple Chocolate Cupcakes with Ganache Frosting από το A Pumpkin and a Princess)

(Jujubeez - No Bake Cookies από το Adventures in DIY)

(Featherlight Vanilla Cake {using a sandwich maker} από το With A Blast)

(Conversation Heart Hair Clips από το Blue Skies Ahead)

    Λίγα περισσότερα σπιτάκια αυτή τη φορά! Ελπίζω να μην σας κούρασα!!! Επίσης, σχεδόν κάθε σειρά, είχε από μια ανάρτηση με φαγητό-γλυκό! Περνάω περίοδο στέρησης λόγω της διατροφής που κάνω!!! Σας κολάζω κι εσάς χωρίς να φταίτε σε τίποτα!! χαχαχα!
   Να σας υπενθυμίσω πως: Εάν κάποιος θέλει να βάλω κάποια δημοσίευσή του, που πιθανόν δεν θα δω ή είναι παλιότερη, ας μου αφήσει σχόλιο με την διεύθυνσή της, ή ας μου στείλει email! Θα παρακαλούσα, όμως, εάν είναι κατασκευή ή συνταγή να υπάρχουν οδηγίες για το πως φτιάχτηκε!! Φυσικά, όταν την δω θα σας απαντήσω!!
    Η Βόλτα μας απέκτησε και banner! Όσους έχω βάλει έστω και για μια φορά, θα χαιρόμουν αν το παίρνατε!! Το ίδιο και  οι επόμενοι που θα προστίθενται!! Θα το υπενθυμίσω λίγες φορές ακόμη κι αυτό, και έπειτα, απλώς η Βόλτα μας θα ξεκινά με την εικόνα, όπως και τώρα!!!
   Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!!!

81 σχόλια:

  1. Πάλι το Dream Life μέσα..

    Χριστίνα.. δεν ρωτάς.. και.. καλά κάνεις.. χαχαχα

    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!

    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Εσύ μου είπες να μην ρωτάω! χαχαχαχα!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα Κώστα!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολλά-πολλά, καρδουλοφιλάκια, ομορφιά μου!!!
    Ξεκινάω τη βολτίτσα μου!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Και εγω σε ευχαριστω πολυ , που με τιμας τοσο συχνά αναφεροντας αναρτησεις μου στην "Βολτα στη Γειτονια " , αυτη την θαυμασια ιδεα που εχεις υιοθετησει ..
    Πολυ ωραιες ολες οι ιδεες που μας προτεινεις Taelia! Θα τις επισκεφθω με την πρωτη ευκαιρεια !
    Καλη εβδομαδα σε εσενα και σε ολη την παρεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ :) Κανένα ευχαριστώ!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν οι προτάσεις μου! Καλές επισκέψεις και καλή σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  4. το χιόνι θα ρθει, θα δεις!!! δε μπορεί!!! χαχαχα.. :) ευχαριστούμε για τη βόλτα Χριστινάκι μου!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Μακάρι Εύη μου!!! Ελπίζω να μου κάνει τη χάρη!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Μας ξεποδάριασες πάλι βρε κορίτσι χα χα!! Να είσαι καλά είναι πολύ όμορφο αυτό που κάνεις!!!Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Πολλά,ε; χαχαχα! Σ' ευχαριστώ Νάσια :)
      Καλή σου εβδομάδα!!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Hi, Tina! I've visited two of these blogs here and they have beautiful and simple jewellery DIY projects: JADE ON A STRING - very easy to make and BRACCIALE A PIU’ FILI (MULTI-STRING BRACELET)- very casual and modern. Thank you for walking the neighboorhood!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh! I'm glad you found two new blogs you liked!! The tutorials are indeed easy and fun to make!!
      Thank you for stopping by :)
      Have a great week!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτές οι γόβες με τις καρδούλες από το blog "RedecoraTE con LOLA GODOY" μου έδωσαν μία έμπνευση για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
    Αν δεν στολίσω εγώ το..... στρινγκ μου με καρδούλες, να μην με λένε xristin!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Στόλισέ το xristin!! Να πάθει η κολόνα τραμπάκουλο!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Kαλησπέρα!!
    Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!
    Μερικές φωτογραφίες δεν μπορώ να τις δω!Τσέκαρε το,αν θες!!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε εσένα!!!!
      Δεν χρειάζονται ευχαριστώ!!!
      Δοκίμασε να πατήσεις Ctrl+F5! Εμένα μου τις βγάζει όλες! Σ' ευχαριστώ πάντως που το ανέφερες!!! :)
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Αλλη μια υπέροχη κυριακάτικη βόλτα στην γειτονιά!
    Χριστινακι μου και βεβαια θέλω να βάλω το μπανεράκι στο blog μας, θελω μόνο να σε ρωτήσω σε ποιο λινκ θέλεις να οδηγεί???
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έλενα!!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι βόλτες μου!!!
      Σχετικά με την ερώτηση.. ιδέα δεν έχω!! χαχα! Τι θα έλεγες για την ετικέτα που εμφανίζονται όλες οι βόλτες; Πως σου φαίνεται; "http://taelia88.blogspot.gr/search/label/%CE%92%CF%8C%CE%BB%CF%84%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B7%20%CE%93%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC"
      Ανταποδίδω τα φιλάκια!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια!!!
      Θα βάλω αυτό λοιπόν!
      Καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Πάω να το βάλω αμέσως να μην το ξεχάσω πάλι!!
    Αφού μου αρέσουν οι βόλτες..φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Μαρία!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Μύρισε έρωτας!
    Σ'ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες.
    Θέλω να κάνω μια ανάρτηση για τη βόλτα σου, ελπίζω να το κάνω σύντομα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι! Μύρισε.. μοσχοβόλησε!!! χιχι!
      Ω! Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, Δήμητρα!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. No need for "thank you"! Your cake looked so delicious!! Thank you, for sharing the recipe with us :)

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη βόλτα σου.
    Κι εγώ έβαλα την εικονίτσα σου ... στο δικό μου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται το ευχαριστώ Φλώρα!!! :)
      Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ!!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. Παρακαλώ πάρα πολύ, αν γίνεται, την επόμενη φορά μην μας έχεις σπιτάκια που δείχνουν τόσο όμορφα γλυκά διότι κολάζομαι η λιχούδω!!!
    Εν τω μεταξύ θα κάνω ότι δεν τα βλέπω και θα πάω να δω τις ινδικές πατάτες γιαχνί!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις, Αθηνά!!! Αφού δεν μπορώ να τα φάω, κάνω οφθαλμόλουτρο!!!!!
      Μούρλια και οι πατάτες πάντως! Ξέρω να διαλέγω, έτσι;
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Τί ωραία βόλτα κι η αποψινή! Πόσες όμορφες ιδέες!
    Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, Μαίρη!!! Και που βρήκες όμορφες ιδέες!!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Αυτή δεν είναι ανάρτηση! Είναι ο γύρος του blogοχώρου!!!! Σε ευχαριστούμε , να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Σ' ευχαριστώ Πέπη!!! Ελπίζω να μην σας κουράζω, μόνο!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη βόλτα και η αποψινη!!! Σ' ευχαριστώ πολυ που με σκεφτηκες!!! Ομως κι εγω σου εχω βραβειακι...περασε απο το blog μου οποτε μπορεις... Θα χαρω πολυ να το παρεις!!!!!! Φιλακια και καλη εβδομαδα απο αυριο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, Φωτεινή!!!
      Δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ!! Χαίρομαι να σας επισκέπτομαι :)
      Θα περάσω τώρα!!! Άργησα λιγάκι να το δω, δεν πειράζει ελπίζω!! χιχι!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  18. Hello! Thank you for stopping by my blog & including my cookies on your post. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello to you,too!!
      You shouldn't be thanking me! Your cookies seemed so delicious!! :)
      Have a great day!!

      Διαγραφή
  19. Βρήκα τόσα νέα μπλογκ από την σημερινή βόλτα και τόσες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου τράβηξαν το ενδιαφέρον μερικές από τις προτάσεις μου :)
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!!!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. You shouldn't thank me! Your recipe seemed so easy and your truffles so delicious!!! Thank you for sharing it with us :)
      Have a wonderful day!!

      Διαγραφή
  21. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ!!!
    ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, Ρένα!!!!
      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. πολύ μου αρέσει η βόλτα σου :) αύριο θα πάω να τα επισκεφθώ όλα τα blogs που μας δείχνεις! καλή εβδομάδα και ευχαριστώ που έδειξες το μπισκοτοζελέ μου kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!! Καλές επισκέψεις!!! χιχι!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  23. Όμορφη βόλτα! Καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα, Ζέφη!!!

      Διαγραφή
  24. Thanks κορίτσι....οι βολτίτσα πους μας προτείνεις πάντα είναι πολύ ενδιαφέρουσες.....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι βόλτες μου, Ράνια!!!
      Από εμένα καλησπέρα!! χιχι!

      Διαγραφή
  25. Πολύ σε ευχαριστώ για την αναφορά σου και πάλι στο Είμαι Παιδί. Πολλές, πολλές καλημέρες. Όμορφα όλα και πολύ χρήσιμος ο τρόπος που τα παρουσιάζεις, όλα μαζεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται ευχαριστώ, Σίνα!! :)
      Χαίρομαι που σου αρέσει η βόλτα που σας πάω και η παρουσίασή της!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  26. Ευχαριστώ σε πάρα πολύ, για την αναφορά και το γεγονός ότι με συμπεριέλεβες σε μια ακόμη όμορφη βόλτα.
    Το "χάζεμα" στις προτάσεις σου, μου έδωσε αφορμή να δω κι' εγώ κάποια ωραία πράγματα :-)
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ, Πηνελόπη!! :)
      Χαίρομαι πολύ που βρήκες προτάσεις που σε ενδιαφέρανε!!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  27. Άλλη μια υπέροχη βόλτα!Ευχαριστούμε!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, Σπυριδούλα :)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. καλημέρα και καλή βδομάδα κορίτσι μου. Έυχαριστώ που σου άρεσε η μαρμελάδα μου. Χάρηκα πολύ που την θυμήθηκες στις βόλτες σου. Σε ακολούθησα παντού και πήρα τουλάχιστον ένα κιλό βλέπονταις τις ορεκτικότατες συνταγές. Προσπαθώ να κάνω δίαιτα, κανείς δεν με λυπάται???\
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία!!!!
      Κι εγώ σε περίοδο διατροφής είμαι γι' αυτό και οι τόσες συνταγές!!! Οφθαλμόλουτρο αφού είναι το μόνο που μπορώ να κάνω!!! χαχαχα! Η μαρμελάδα σου φαίνεται πεντανόστιμη! Και είναι τόσο εύκολη!!! Θέλω να τη φτιάξω!!!!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα!!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

      Διαγραφή
  29. Πήρα και το μπανεράκι!!!!!Πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε οι προτάσεις μου, Δελφινάκι!! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα, κορίτσι μου! Πολύ ωραία η βόλτα. Τα γλυκά θα τα παραβλέψω προς το παρόν (πειρασμοί... φύγετε μακριά...) και θα δω τις κατασκευές πρώτα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε εσένα!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η βόλτα μας!!
      Δες ό, τι θέλεις!!! Εγώ πάλι προτιμώ να τα βλέπω τα γλυκά για να μου φεύγει το μεράκι!! χαχα!
      Φιλιά!!!
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα Χριστινάκι μου!!!Τέλεια η βόλτα σου, ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φυσικά και θα βάλω το μπανεράκι σου στο blog μου, το παίρνω και φεύγω!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε εσένα, Ελένη!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει η βόλτα μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ γι ατο μπανεράκι!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  33. Δεν ξέρω γιατί μέχρι τώρα δεν ερχόμουν για συχνή επίσκεψη, είμαι ασυγχώρητη και τώρα βλέπω τι έχανα τόσο καιρό!
    Πάντως μπήκα στην κατάλληλη ανάρτηση που έχει τα πάντα όλα!!
    Αυτό με την κομπόστα μου έκανε κλικ, να το δοκιμάσω :)

    Να είσαι καλά και χάρηκα πολύ την σελίδα σου !
    Σε φιλώ, καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είσαι εδώ, Λεβίνα :)
      Αααχ! Κι εμένα!!! Όλα τα φαγητά, βασικά μου κάνανε κλικ!! χαχα!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!
      Να έχεις κι εσύ μια υπέροχη εβδομάδα!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  34. Ακόμα μιά όμορφη βόλτα στην γειτονιά μας, χάρις σε σένα Χριστινάκι!!! Τρέχω να αναρτήσω το μπανεράκι σου!
    Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η βόλτα μας Μαριάννα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το μπανεράκι!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Χριστινάκι.
    Βρίσκουμε συγκεντρωμενες ιδέες και συνταγουλες ομορφες εδω πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα Δήμητρα!!!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι προτάσεις μου!! Προσπαθώ όσο μπορώ! χιχι!
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. You shouldn't thank me!! Your tutorial was great!!!
      Thank you, for sharing it with us!!
      Have a great week!!!

      Διαγραφή
  37. Καλημερα Χριστινακι ευχαριστω για τη βολτα στη γειτονια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα από εμένα, Κατρίνα!!!
      Ελπίζω να σου άρεσε η βόλτα μας!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  38. Καλησπέρα Χριστινάκι!!Αλλη μία υπέροχη βόλτα στήν γειτονιά!Καί οι κατασκευές αλλά καί οι μαγειρικές ιδέες είναι φανταστικές!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε εσένα, DIMI!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η βόλτα!!! Ελπίζω να βρήκες πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις!!!
      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  39. Άργησα να το δω, σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε να απολογείσαι χρειάζεται, ούτε και να με ευχαριστείς! Μου αρκεί να απολαύσεις τις βόλτες μας!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή