Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Βόλτα στη Γειτονιά!! #2

    Άλλη μια εβδομάδα τελείωσε! Έχουμε φθάσει στα μισά του Σεπτεμβρίου και οι βροχές μπήκανε για τα καλά!! Το κακό με τη βροχή (και να δω πως θα το αντιμετωπίσω με τον ερχομό του Χειμώνα) είναι πως κάθε φορά που βρέχει αρκετά και έντονα, κόβεται το ρεύμα... ή αν δεν κοπεί, θα πέφτει συνεχώς η τάση του, οπότε όλες οι συσκευές θα παθαίνουν πανικό, άρα κατεβάζουμε εμείς τον διακόπτη μέχρι να κοπάσει όλο αυτό... Τραγικό;;
    Τέλος πάντων, έφυγα από το θέμα μου!! Μαζί με την εβδομάδα που τελείωσε, έρχεται και μια καινούρια Βόλτα στην Γειτονιά!! Αυτή τη φορά, νομίζω, θα είναι λίγο μεγαλύτερη από την προηγούμενη!! Καλή επίσκεψη!!


(Kitchen Restyle DIY από το Lana Red)

(Muffins αλμυρά με βατόμουρα και τυρί από το ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ)

(Κουμπαράς από παξιμάδια από το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ)

(Βανίλια κουταλιού & Μαρμελάδα από το άρωμα Γυναίκας...)

(How to Refashion a Night Gown into PJ's από το My Life on the Divide)

(DIY - How To Decoupage Metal Containers Using Shabby Chic Technique And Paper Napkin από το Selenarte Decoupage)

(Σπιτικά μπισκότα Οreo από το That's Eat!)

(Μαρμελάδα με 4 φρούτα από το ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ)

(DIY Cardboard Pendant Light από το Poppytalk)

(Cookies με διπλή σοκολάτα και cranberries από το Tante Kiki)

(Κουτάκι Κουκουβάγια από το ilovescrapbook)

(Πινιάτα πύραυλος από το Ανεράιδα)

(DIY Pollow case night dress από το tousled day)

(Πίνακας με δελφινάκι από το Εικαστικές Δημιουργίες)

(Δαχτυλίδι της στιγμής από το A little something made by me...)

(ΦΟΥΝΤΟΥΚΟΠΙΤΑ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΟΥΖΟ από το pergamonto)

(DIY PROENZA SCHOULER INSPIRED WRAP SKIRT από το a pair and a spare . diy fashion)

(How to paint suede shoes, an easy shoe Refashion από το My Life on the Divide)

(Tutorial - How to make coasters (Heart Shaped) από το miamoonlove)

(ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ από το Γεύση Μέντας)

(Αυτοσχέδια Μασουράκια από το Despoina's Decoupage)

(Felt Mug Cozy από το Small Things)

(Καρυδόπιτα παραδοσιακή! από το ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ)

(Πως θα βοηθήσετε το παιδί στο διάβασμα. από το Positive Thinking-Female Code!!)

(Paper Bow Tutorial από το Let's create)

(Θήκη για τα περιοδικά και τις εφημερίδες από το ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ)

(Κιμαδό-τάρτα από το Aroma Vanillias)

(Τ-shirt neckless από το e-crochet)

(Μεταμόρφωση μπουκαλιού από το Heaven creations)

(Recipe :: Cinnamon Hot Cocoa Mix από το Cornflower Blue)

(Easy Kid's craft Halloween spider από το Make it easy crafts)

(Κολάζ από το ! Στα μονοπάτια της φαντασίας μου !)

(Lace and Crystal Hairpieces από το SecondHand Couture)

(Plastic Bottle Apple Containers από το Repeat Crafter Me)

(How to Make Kiln-Fired Clay Pendants & Buttons από το Cotton Ridge Create!)

(Graph paper on a scrapbooking layout από το live.love.scrap)

(Braided Fleece Dog Rope Toy από το Crafted Niche)

(Cord Organizer από το Sew-Much-Better)

(ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ CHEESECAKE ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ από το Τα λιλά της Λίλας)

(Travel Coin/Key Tidy Tutorial από το Celtic Thistle stitches)

(ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ από το δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου)

(Πώς να κάνετε το παιδί σας να αγαπήσει το αχλάδι! από το Παίζουμε μαζί)

(Donut σε μορφή Cupcake κ 3 Γλάσα από το Captain Cook)

(Dr Seuss Graduation Open House Banner από το BeanBugCrafts)

(Αλλαγή σε στέκες για τα μαλλιά... από το Maria Proimaki)

(καδράκια από το L'Atelier de Marie-Anne)

(Tutorial: Decoupage με ριζόχαρτο σε κεραμίδι από το Χειροτέχνημα- Handmade)

(DIY cupcake σταντ -- DIY cupcakestand από το studio34E)

(Easy Watercolor Portrait Tutorial από το Grow Creative)

(Φθινόπωρο στο παράθυρο από το Theano a m@mmy on line)

(Swarovski jewellery with memory wire από το Beauty and the Mist - everything about beauty)

(Ξινόχοντρος τραχανάς από το Το ήθος που χάσαμε...)

(Tea Rose Dress Sewing Pattern and Tutorial από το Blooms And Bugs)

(Γλυκά Ποπ Κορν από το Ανθομέλι)
  

    Ελπίζω να μην κουραστήκατε!! Όμορφες βόλτες και καλή Εβδομάδα!!!

48 σχόλια:

  1. Δεν θυμάμαι αν στο'γραψα την άλλη φορά αλλά μου άρεσε πολύ η ιδέα σου. Να το συνεχίσεις...Φιλιά και υπομονή με το ρεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από όλα έχη η βόλτα στήν γειτονιά!Μού αρέση πολύ!Καλή εβδομάδα σού ευχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή φθινοπωρινή εβδομάδα να εχεις Taelia μου! Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα δεινά του χειμώνα, αλλού κόβετε το ρεύμα αλλού πλημμυρίζουν οι δρόμοι. Εφοδιαστείτε με λάμπες πετρελαίου και κανό καγιακ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα, μέσα σε όλα τα ωραία... να και το δικό μας. Η ιδέα σου υπέροχη και μας βοηθάς πολύ στο να μην χάνουμε τον χρόνο μας στο ψάξιμο! Ολα τα ωραία, με μια ματιά. Τέλεια! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ για την επίσκεψη,Taelia...Εμείς πάλι της τη φέραμε της ΔΕΗ...Χρόνια επυπηρετούμε τις περισσότερες ανάγκες μας σε ρεύμα με φωτοβολταικά...Όμως οι κεραυνοί μας κάνουν πολλές ζημιές...Καλό Χειμώνα εύχομαι...Φιλιά και αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπομονή με την βροχή και τις συνέπειές της!!
    Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για την ιδέα σου..Γνώρισα τόσα ιστολόγια που δεν ήξερα! Σ'ευχαριστώ πολύ που επέλεξες και από το δικό μου!!Καλό απόγευμα Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλενάδα τι όμορφη βόλτα μας πήγες! Πολύ ωραία ιδέα ευχαριστούμε! Υπομονή με τη βροχή και τα προβλήματα... Πολλά φιλάκια! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Taelia, πολύ όμορφα όλα έλα όμως και από το δικό μου blog.
    Eκτός από το παιχνίδι που διεξάγεται εκεί θα βρεις και κατασκευές....και μαγειρική.... και άλλα πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρεσει πολυ η ..βροχερη σου βολτουλα!
    Γνωρισα κι εγω πολυ ενδιαφερον σπιτακια!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο έχω πει και άλλη φορά ότι αυτή η ιδέα που έκανες πράξη είναι τέλεια, γιατί βλέπουμε συγκεντρωμένα πράγματα που μας αρέσουν. Σε ευχαριστώ που επέλεξες να παρουσιάσεις και το δικό μου blog.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα να έχεις.
    Ενδιαφέρουσα η ιντερνετική σου βόλτα σου.
    Άλλα μπλογκς τα ξέρουμε και άλλα
    μας δίνεται η ευκαιρία να τα γνωρίσουμε.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα.Μεγάλη η βόλτα σου αλλά αξιζει την επίσκεψη.Αυτο το αχλάδι ειναι αλλο πράγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη όπως και για το οτι με επέλεξες για παρουσίαση! Φιλιά ! Να'σαι καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλώς σε βρήκα...!!!
    η ιδέα σου τέλεια...βλέπω συχνά σε blog ξενόγλωσσα κάτι παρόμοιο..και έλεγα γιατί μην υπάρχει και εδώ κάτι ανάλογο...
    και πάλι μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!! Πολύ όμορφη η ιδέα της βόλτας στη γειτονιά!
    Λέω να κάνω μια βραδινή γύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω! Κάνεις φοβερή δουλειά ! Μπράβο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιδέα.Μπράβο σου, έτσι θα γνωρίσουμε κι άλλους γείτονες!Φιλιά κ καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έβαλες κι εμένα! Ουάου, τη όμορφη έκπληξη!
    Τέλεια άρχισε η εβδομάδα μου.
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και αυτήν την βόλτα την απόλαυσα όπως και την προηγούμενη!
    Τελικά θα μας γίνει συνήθεια και θα περιμένουμε πως και πως τις αναρτήσεις σου για να βολτάρουμε στην γειτονιά!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ όμορφες και οι σημερινές προτάσεις Χριστινάκι μου αν και δεν έχω πολύ χρόνο να τις μελετήσω διεξοδικά!! ας επιστρέψω με το καλό Ηράκλειο να βρω πάλι τους ρυθμούς μου!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aπολαυστικός ο περίπατος,
    μου αρέσει πολύ η ιδέα σου !
    Για να μη μου ξεφεύγεις, σε βάζω
    στα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα Θάλεια-)))
    χτες είχαμε 22 διακοπές.Ευτυχώς οι συσκευές πήγαν κόντρα και δεν τα κακάρωσαν.Ατελείωτοι δυνατοί κεραυνοί!!!!Η νύχτα της τρέλας!!!
    Σου εύχομαι παρ'όλα αυτά μία όμορφη εβδομάδα-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή εβδομάδα, Taelia -ή μήπως Θάλεια ? Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα, εκεί, στην εξοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στην επαρχία δυστυχώς γίνονται αυτά με το ρεύμα, κι εγώ όταν επισκέπτομαι το χωριό τα ίδια αντιμετωπίζω. Θέλει υπομονή!
    Πολύ μεγάλη και περιεκτική η βόλτα σου στη γειτονιά! Μπράβο και για την υπομονή σου να κάτσεις να ανεβάσεις ένα ένα τα όλα τα links και τις φωτογραφίες. Σ' ευχαριστώ που συμπεριέλαβες και δική μου συνταγή!
    Πολλά φιλιά και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατά τα άλλα η ΔΕΗ παρέχει πανάκριβες υπηρεσίες. Γι'αυτό τη χρυσοπληρώνουμε...και αυτή και το Δήμο...αλλά ας μην γκρινιάζω. Ωραία και η βόλτα σου. Πήρα πολλές ιδέες. Γειά χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ούτε εγώ έχω πολύ χρόνο να τις δω πιο αναλυτικά τώρα..κάποιες βέβαια τις έχω ήδη δει...θα επανέλθω!!
    Αυτό με το ρεύμα είναι πράγματι τραγικό πάντως!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα Τέλειά μου, που με επέλεξες να είμαι κι εγώ στην ανάρτησή σου!!!Πανέμορφα όλα όσα μας προτείνεις!!Καλό σου βράδυ και καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. I have an award for you in my blog!!!
    Hope you like!
    Have a good week! and G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφη η βόλτα!!!!
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λοιπόν! Πάρα πολύ μου αρέσει αυτή βόλτα!!!
    Έχεις βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kαλως σε βρηκα και απο κοντα!Ωραια η ιδεα σου!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πρώτη φορά ακούω για διακοπές και πτώσεις τάσης με τις βροχές. Βέβαια σε ακραία καιρικά φαινόμενα αυτό είναι πιθανό, αλλά με τις πρόσφατες βροχούλες δεν το περίμενα. 'Ισως πάλι ζεις σε περιοχή που έχει αυξημένα τέτοια προβλήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΜΆΣ Η ΠΡΏΤΗ ΒΡΟΧΗ ΣΗΜΑΝΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΤΕΡ!!!Φαντάσου να μπούμε για τα καλά στο Χειμώνα...Σε καταλαβαίνωωωω
    Φιλάκια πολύ ωραία και η σημερινή περιήγηση Χριστινιώ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ...!!ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι ομορφα πράγματα!!!σ ευχαριστώ κορίτσι που έβαλες ένα απο τα project που δημοσίευσα στο blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αν το blog σου ήταν περιοδικό, να είσαι σίγουρη πως αυτή θα ήταν μια από τις στήλες που θα διάβαζα πρώτα!!!
    ;-)
    Πολλά φιλάκια, νεραϊδοκόριτσο!!!
    Υπέροχο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μα τι καταπληκτική ιδέα Τίνα! Ολα είναι υέροχα, η γειρονιά μας είναι καταπληκτική, σέυχαριστω πολύ που με συμπεριέλαβες στην λίστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγώ προσωπικά απήυδησα φέτος με τη ζέστη οπότε οι βροχές μου φαίνονται λουκούμι!!!
    ωραίες οι προτάσεις σου, ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στην όμορφη λίστα σου!
    φιλάκια και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πωπω πάρα πολύ όμορφη ιδέα! Μπράβο κοπελιά! Με μια ματιά πας παντού! Με διευκολύνεις πολύ! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα ! Υπάρχει ένα βραβειάκι για σένα στο μπλογκ μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ ωραία η βόλτα στη γειτονιά που καθιέρωσες Χριστίνα μου!
    Σ' ευχαριστώ που με περιέλαβες!-:))
    Καλή Κυριακή να έχεις και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχεις βραβείο!!!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ωραία βόλτα! Πιο πολύ μου άρεσε το φωτιστικό από το Poppytalk.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχ, τί ωραία συλλογή από αναρτήσεις! Όλες μία και μία. Και είναι και αργός ο browser μου, να πάρει...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή