Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Summer Bliss- Week 6

    Επιστροφή μετά τα βραβεία και τα παιχνίδια, με τις επόμενες εβδομάδες του Summer Bliss!! Σας γράφω για την 6η εβδομάδα ενώ ουσιαστικά είμαστε στην 9η και τελευταία!! Το καλοκαίρι τελειώνει σιγά σιγά! Αλλά οι περισσότεροι δεν έχουμε σκοπό να το αποχαιρετίσουμε ακόμη!!



     Τί έκανα λοιπόν; Ήδη είδατε την αρχή που έκανα με την τσόχα και το ψαράκι που έφτιαξα στην αδερφή μου! Σειρά έχουν τα υπόλοιπα που έφτιαξα και πήγανε σε συγγενείς!!

    Το λουλουδάκι αυτό είναι διπλό! Κόκκινο με πράσινο και κόκκινο κουμπί στην μία του πλευρά, πράσινο με κόκκινο και πράσινο κουμπί στην άλλη του πλευρά!! Η κόκκινη πλευρά του, δεν θυμίζει φραουλίτσα;; Δόθηκε σε μία θεία μου!!

    Αυτό είναι ένα συννεφάκι για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν!! Το προσωπάκι είναι λίγο τρομακτικό, το παραδέχομαι! Προσπάθησα όμως για το καλύτερο! Είναι επίσης, η πρώτη φορά που δοκίμασα την συγκεκριμένη βελονιά και πιστεύω τα κατάφερα αρκετά καλά!! Δόθηκε στην μητέρα μου!!

    Δύο μπλε σταυροί, φτιαγμένοι με το ίδιο κομμάτι χαρτί και οι δύο αλλά φαίνεται σαν αν είναι κομμένοι διαφορετικά λόγω της βελονιάς. Ο ένας μου.. "μάζεψε" λίγο!! Ο σταυρός αριστερά δόθηκε στον αδερφό μου και ο δεξιά σε άλλη θεία μου!!

    Και η εβδομάδα κλείνει με αυτό το cupcake!! Ναι είναι cupcake και όχι μανιτάρι όπως πιστεύει η αδερφή μου!! Πράσινη βάση, ροζ frosting, και κίτρινο πάνω πάνω! Το κουμπάκι είναι ανοιχτό κίτρινο... Αυτό έγινε πολύ μικρούλι όπως βλέπετε και το κράτησα εγώ στα κλειδιά μου!!

    Παραγωγική εβδομάδα, δεν βρίσκετε;; Μπορείτε να δείτε από που πήρα την έμπνευσή μου για το συννεφάκι (αν και είναι πολύ αποτυχημένη προσπάθεια σε σχέση με το πρωτότυπο..), για το ψαράκι, αλλά και για επόμενες δημιουργίες, εδώ! Να διευκρινίσω πως όλα τα σχεδιάζω σε χαρτί, τα κόβω και τα προσαρμόζω μέχρι να ταιριάξουν. Δεν έχω κατεβάσει κανένα pattern. Επίσης τα γέμισα όλα με ρύζι γιατί ακόμη δεν βρήκα αυτό το υλικό που γεμίζουμε τα μαξιλάρια!!
    Εσάς ποιό σας άρεσε περισσότερο;;

***********************
H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι
365 Days of Bliss
 m&m_skg
My happy home
mytripsonblog 
Κερασόπιτες
A different bliss
Taelia88
small creations and mpla-mpla by fo
ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ 
! ♥ ♥ SOFAN handmade ♥ ♥ !
Μια φορά και ένας Δανός
BiScoto
beloved ideas!
The Wandering Deer
Ο χώρος μου  
 As dreamers do 
Positive Thinking-Female Code!! 
 Μπιχλιμπιδο_κατά...
onirokosmos  
keywoman
Decofairy
 it's a peace of art

68 σχόλια:

  1. είναι πολύ όμορφα! ναι, θυμίζει φραουλίτσα! να κάνεις ένα τέτοιο σε σχήμα φραουλίτσας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν!!! Ακολούθησα την προτροπή σου για τη φραουλίτσα και έφτιαξα μια πριν τελειώσει ο Αύγουστος οπότε θα την δεις σε επόμενο Summer Bliss!! χιχι!

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα και μοιάζουν σα να τα έχει φτιάξει επαγγελματίας.
    Όλα είναι τέλεια, αλλά το cupcake κλέβει την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!! Ήμουν σίγουρη πως το cupcake θα άρεσε περισσότερο! χαχα!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Όλα έχουν γούστο και το δικό σου μεράκι.
    Μου αρέσουν ιδιαίτερα οι άνθρωποι που χαρίζουν.
    Κι εγώ πάντα χάριζα. Πολλοί τα εκτιμούσαν άλλοι πάλι όχι.
    Δεν πειράζει όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ, γι' αυτό χαρίζω σε άτομα που ξέρω πως το εκτιμούν!! Και χαρίζω ότι τους αρέσει από τα μπρελοκάκια, οπότε, είναι όλοι χαρούμενοι!!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα! Εμένα το συννεφάκι πολύ μου άρεσε και ααμέσως το κατάλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά;; Ακόμη και οι δικοί μου από κοντά είχαν ένα θέμα να το καταλάβουν!! Νομίζω φταίει η τρομακτική φατσούλα! χιχι!
      Καλή εβδομάδα Βιβή!!

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μ άρεσαν όλα , με μία μεγαλύτερη προτίμηση στο cupcake
    Φιλάκια πολλά Χριστινάκι και συνεχισε έτσι παραγωγικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσανε Χαρά!! Τελικά μου φαίνεται το καλύτερο κράτησα για τα κλειδιά μου! χιχι!
      Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ παραγωγική η εβδομάδα σου και δημιούργησες πολύ όμορφα πράγματα για τους αγαπημένους σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ήταν παραγωγική! Μου άρεσε που ότι έφτιαχνα κάποιου του άρεσε οπότε και του το έδινα! Ένιωσα πολύ όμορφα :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Όλα είναι όμορφα, αλλά το λουλουδάκι που θυμίζει και φραουλίτσα και το cupcake είναι τα πιο αγαπημένα μου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Μαρία!! Κι εγώ με το που τελείωσε το λουλουδάκι σκέφτηκα.. ωχ! Φραουλίτσα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Χαριτωμένες δημιουργίες και δουλεμένες με αγάπη και χαρά....
    Μετά το ψαράκι μου άρεσε πολύ το cup cake, είναι ιδιαίτερα πετυχημένο, πολύ γλυκό το ντουμπλ φασ λουλουδάκι.Για γέμιση μπορείς να χρησιμοποιήσεις βαμβάκι η κάτι μικρά σακουλάκια που υπάρχουν στα καινούρια παπούτσια η τσάντες και είναι κάτι μικρούλικα μπαλάκια και κατάλληλα για τέτοια μικρογεμίσματα
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουνε Έφη! Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές!! Το βαμβάκι δεν με βολεύει πολύ γιατί δεν αφήνω μεγάλη τρύπα και δυσκολεύομαι να τα γεμίσω.. είναι και μικρούλια από μόνα τους.. Αυτά τα μπαλάκια δεν τα σκέφτηκα καθόλου!! Αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν στο σπίτι! χαχα!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Χριστίνα μου!! Τέλεια τα έκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πήρες ζεστά βλέπω το θέμα με το ράψιμο! Εμένα πάλι τα χέρια μου αρνούνται πεισματικά να πιάσουν βελόνες! :)
    Πάντως αφού αρέσουν και στους άλλους, είναι και μια χαρά οικονομικά αυτά τα δωράκια. Αυτά με τα cupcakes διαλέγω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζεστά δεν λες τίποτα! Μην το λες με τις βελόνες!! Κι εμένα τα χέρια μου δεν τις θέλανε καθόλου αλλά τελικά τα έπεισα πως δεν πειράζει να τρυπηθούν και λίγο!! χαχα!
      Για γιορτή ή γενέθλια δεν νομίζω να είναι αξιοπρεπές δώρο, αλλά έτσι.. για το καλό.. μια χαρά είναι!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!! Αν κι είναι cupcake! χιχι! Το παγωτό θα ακολουθήσει μετά!!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  12. Απίθανα όλα Χριστινάκι μου!!!! Εγώ ξετρελάθηκα πάντως!!! Σαν τρελή φαν των cupcakes αυτό θα πω πρώτο, αλλά και τα υπόλοιπα είναι υπέροχα!!! Καλές δημιουργίες!!! χι χι.. Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Εύη!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν όλα, αν και ήμουν σίγουρη πως το cupcake θα ερχόταν πρώτο!! χιχι!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα είναι όλα Χριστινάκι!!Καί τό cupcakes,φανταστικό!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ DIMI!! Τελικά θραύση έκανε το cupcake! χιχι! Χαίρομαι!!
      Καλή εβδομάδα, φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!!ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν όλα!! Το συννεφάκι, νομίζω, με διαφορετικό προσωπάκι θα ήταν πιο χαριτωμένο! χιχι!
      Όμορφο μήνα και σε εσένα και καλή εβδομάδα εύχομαι!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Το λουλούδια κι μου αρσε παρά πολύ και το blanket stitch θα δεις ότι θα σε βολέψει πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πιστεύω πως θα με βολέψει! Όταν το είδα για πρώτη φορά, πίστευα πως δεν θα το μάθω ποτέ και πως είναι πολύ δύσκολο.. μέχρι που το δοκίμασα! Και τελικά είναι πανεύκολη βελονιά!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Taelia. Όντως, το καλοκαίρι θα αργήσει να τελειώσει. Όπως μου είπε μία άλλη, φίλη, κατά Νοέμβριο, θα σταματήσουνε οι ζέστες! Εμείς να είμαστε καλά, πάνω απ' όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είναι και Νοέμβριο! Με τέτοια κρίση, μην σου πω ευτυχώς, γιατί θα ξοδέψουμε λιγότερα σε πετρέλαιο.. Πράγματι, εμείς να είμαστε καλά.. και με τις εποχές συμβαδίζουμε!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  17. Γεια σου Ταέλια
    είναι όλα όμορφα και χαριτωμένα
    τα λάτρεψα όλα
    λίγο περισσότερο τα λουλουδάκια πρώτα και δεύτερο τα cupcakes

    όταν διάβαζα για τα cupcakes στο μυαλό μου ήρθε η μπλογκοφίλη μας Εβονίτα, έχει μια αγάπη γι αυτά :)

    φιλούθκια
    να σαι καλά
    καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο Δελφινάκι!! Κι εγώ όταν το έφτιαχνα, την Εύη σκεφτόμουν και πόσο θα της άρεσε! Και να φανταστείς το αδικούν οι φωτογραφίες! χιχι!
      Καλή εβδομάδα, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. nice blog!!:):) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πράγματι, παραγωγική η εβδομάδα!! Όλα είναι πολύ γλυκά και όμορφα δωράκια για τους αγαπημένους σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη!! Μικρά δωράκια αλλά χαίρομαι που τα εκτιμήσανε!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Taelia μου, υπέροχα είναι όλα και πολύ πολύ τρυφερά!!! Ερωτεύτηκα, κυριολεκτικά και τα λουλούδια αλλά και τα cupcakes! Γεια στα χέρια σου!!! Είσαι απίθανη!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Κική για τα τόσο καλά σου λόγια!! Χαίρομαι που σου αρέσανε τόσο πολύ τα μπρελόκ μου :)
      Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αναστασία!! Που να τα έβλεπες κι από κοντά! χιχι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. νόμιζα ότι είχα σχολιάσει, καλά που ξαναήρθα ...
    υπέροχα είναι όλα, γουστόζικα, πολύ μου αρέσουν!!! κάνε και φραουλίτσες!!!
    ~:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ melissa!! Πριν τελειώσει ο μήνα, ακολούθησα την προτροπή τη δικιά σου και της stokos efplastimaza και την έφτιαξα την φραουλίτσα!! Θα την δεις σύντομα!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  23. Αν και η ανάρτηση είναι Αυγούστου,

    σου εύχομαι εδώ καλό και δημιουργικό μήνα Taelia!

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♡✿彡╮

    É muito alegre!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    •°♫¸.♪♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όντως πολύ παραγωγική η βδομάδα σου. Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες με μια ιδιαίτερη προτίμηση στο παγωτάκι (είμαι γλυκατζού, τι να κανω).
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αγγελική!! Αν και είναι κεκάκι! χιχι! Εξακολουθεί να είναι γλυκό, όμως!!!! Το παγωτάκι θα το δεις σε επόμενη ανάρτηση! Ναι έφτιαξα και τέτοιο!!!!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  26. Το συννεφάκι που ταίριαζε με την εποχή το ξεχώρισα για το λευκό του χρώμα. Έχω μια κλίση στα λευκά, τα μπεζ, τα σωμόν. Οπουδήποτε σχήμα σε μια τέτοια απόχρωση παίρνει πόντους!! Πάντως όλα τα σχέδια είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Δυστυχώς μέχρι στιγμής μόνο το συννεφάκι έχω σε λευκό!! Κάτι θα φτιάξω ξανά σε λευκό, όμως!! Αν θες πες μου ιδέα! Εγώ μόνο φαντασματάκι σκέφτηκα!! χιχι!
      Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα, Taelia. Να είσαι καλά και καλό Φθινόπωρο: όπως το θες και το έχεις, ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεράσιμε!! Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  28. Είναι πάρα πολύ όμορφα!
    Συνέχισε:)
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ kwnnie!! Χαίρομαι που είχαν τόση απήχηση τα μπρελοκάκια μου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  29. Kαλό μήνα και καλό φθινόπωρο και σε σένα!!!!Είναι πάρα πολύ όμορφα και γλυκά ολα μα ΟΛΑΑΑ!!!!Φιλάκια πολλά και καλή συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τόσο Νάσια!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!
    Ολα είναι πολύ γουστόζικα κλείνω λίγο περισσότερο στα cupcake!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρένα!! Χαίρομαι που σου αρέσουν τα μπρελοκάκια μου!! Τελικά νομίζω πρέπει να φτιάξω κι άλλα cupcake!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Καλό μήνα Ταέλια και νάσαι πάντα δημιουργική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Beautiful work!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Thank you so much for your visit!!!
    Have a good week! and my G+ for you...
    Besos, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You have a great week, too Marcela!! Thank you for following me and giving me your G+ :)
      Besos, desde Grecia!!
      Christina!

      Διαγραφή
  34. Ρε συ μπράβο για την καινούργια σου ενασχόληση. Οντως είναι πολύ όμορφα. Ειδικά τα cupcake πολύ γλυκά! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Callie!! Χαίρομαι που σου αρέσουν!! Τελικά το cupcake έκανε θραύση!! χιχι!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή