Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Summer Bliss- Week 5 και DIY τσόχινο ψαράκι!


    Ακόμη ένα Summer Bliss για σήμερα! Πλησιάζω όλο και περισσότερο στο να συμβαδίσω με τις τωρινές εβδομάδες!!! Για σήμερα δεν σας έχω φωτογραφίες από το Νεοχώρι αλλά από την πρώτη μου απόπειρα να ράψω κάτι πέρα από κουμπί (και που ούτε σε αυτό ήμουν καλή) και να χρησιμοποιήσω κάποια κομμάτια τσόχα που βρεθήκανε στα χέρια μου και δεν ήξερα τι να τα κάνω!



    Εδώ και καιρό σκεφτόμουν πως ήθελα να κάνω ένα δωράκι στην αδερφή μου, αλλά δεν ήξερα τι! Είναι ιχθύς στο ζώδιο και αγαπά πολύ τα ψαράκια γενικότερα, οπότε σκέφτηκα, γιατί να μην της φτιάξω ένα μπρελόκ ψαράκι; Στην τελική, και καλό να μην βγει, θα το πάρει θέλει δεν θέλει!! χαχαχα!

    Σχεδίασα σε χαρτί ένα ψαράκι και το έκοψα. Το σχεδίασα κομμάτι - κομμάτι και ότι δεν μου ταίριαζε αφού το είχα κόψει, το ξανασχεδίαζα και το ξαναέκοβα.

    Έκοψα τα κομμάτια στο χρώμα τσόχας που ήθελα! Ήθελα να είναι "τρισδιάστατο" οπότε έκοψα σώμα και πλαϊνά λέπια δύο φορές. Για την ακρίβεια, ο τρόπος που έκοβα είναι στερεώνοντας με καρφίτσα το χαρτί στην διπλωμένη τσόχα έτσι ώστε να μην κουνιέται το σχέδιο.

    Ξεκίνησα να ράβω με βελόνα και κλωστή κεντήματος γιατί η απλή κλωστή μου φαινόταν υπερβολικά λεπτή. Αρχικά έραψα τα πλαϊνά λέπια και έπειτα ένωνα το σώμα του ψαριού. Ήθελα να βάλω κίτρινη κλωστή γύρω- γύρω αλλά δεν είχα! Πάλι καλά που είχα ίδιο μπλε!!!

    Συνέχισα να ράβω προσθέτοντας πάνω και κάτω λέπια και την ουρά του ψαριού! Έβαλα και λευκή ποντικοουρά (έτσι λέγεται το κορδόνι που χρησιμοποίησα για το μπρελόκ) και σταμάτησα σε αυτό το σημείο το ράψιμο για το.. γέμισμα! Είπαμε, τρισδιάστατο!!

    Το γέμισα με ρύζι. Καρολίνα, λευκό!! Ελπίζω μόνο να μην βγάλει μαμούνια όταν περάσει ο καιρός!! χαχαχα! Αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμη! Κάτι του λείπει!

    Ματάκι του λείπει! Να σας πω την αλήθεια τα μάτια με δυσκολέψανε περισσότερο απ' όλα. Δεν σκέφτηκα να τα ράψω πριν ενωθούν τα δύο υφάσματα μεταξύ τους, όπως έκανα και με τα πλαϊνά λέπια..

    Και έτοιμο το ψαράκι για την αδερφή μου! Εύκολο, σωστά; Περιττό να σας πω πως η αδερφή μου ξετρελάθηκε! Το έβαλε αμέσως στα κλειδιά της! Και μου ζητήσανε, μητέρα, θείες και αδερφός να τους φτιάξω και αυτούς!! Τα επόμενα άλλη φορά! Δοκιμάστε το! Αφού έφτιαξα κάτι τέτοιο εγώ που δεν μπορούσα ούτε κουμπί να ράψω, φαντάζομαι όσοι μεγαλουργούν ήδη με ραψίματα και τσόχες τι μπορούν να κάνουν!!



***********************
H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι
365 Days of Bliss
 m&m_skg
My happy home
mytripsonblog 
Κερασόπιτες
A different bliss
Taelia88
small creations and mpla-mpla by fo
ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ 
! ♥ ♥ SOFAN handmade ♥ ♥ !
Μια φορά και ένας Δανός
BiScoto
beloved ideas!
The Wandering Deer
Ο χώρος μου  
 As dreamers do 
Positive Thinking-Female Code!! 
 Μπιχλιμπιδο_κατά...
onirokosmos  
keywoman
Decofairy
 it's a peace of art

63 σχόλια:

  1. Παραπάνω από μια χαρά το έκανες για πρώτη φορά! Ελπίζω τα ζώδια της υπόλοιπης φαμίλιας να είναι εξίσου εύκολα σαν σχήμα..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα!! Ταύρος, σκορπιός και τοξότης! Γι' αυτό και δεν θα πάρουν ζώδιο αυτοί!! χαχα!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!Μπράβο!Τι καλύτερο να δημιουργείς μόνη σου τα δώρα που κάνεις στους αγαπημένους σου!έχουν μεγαλύτερη αξία έτσι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Νομίζω τις άρεσε τόσο γιατί δεν το περίμενε και ότι το έφτιαξα γι' αυτή είχε ιδιαίτερη σημασία :)
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  3. Είναι μ.ο.ν.α.δ.ι.κ.ό. και αυτό τα λέει όλα .
    Αν κανείς μας ψάξει ανάμεσα στα πράγματά του κάτι μοναδικό σπάνια θα βρει. Έτσι όλοι αυτοί που παίρνουν τα μοναδικά σου δωράκια πρέπει να είναι ευγνώμονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για το σχόλιό σου! Πράγματι είναι μοναδικό! Ακόμη και το ίδιο χαρτί και σχέδιο να χρησιμοποιήσω ποτέ δεν θα φτιάξω ένα ολόιδιο, πάντα οι βελονιές θα αλλάζουν!!
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Μόλις ανακάλυψα τη τσόχα,τη λάτρεψα..Σκουλαρίκια,κολιέ οτιδήποτε..Το φθινόπωρο που θα έχω χρόνο θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγω..θέλω πολύ να πειραματιστώ με αυτό το υλικό..Πιστεύω οτι δεν θα με δυσκολέψει ιδιαίτερα!
    να είσαι καλά και να έχεις πάντα έμπνευση για δημιουργία!
    καλό σου βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Φτιάχνεις το οτιδήποτε! Την δοκίμασα ήδη και σε σκουλαρίκια καρδούλες! Έγιναν τέλεια!! Να πειραματιστείς! Δεν θα σε δυσκολέψει καθόλου!! Εδώ μπόρεσα εγώ και τα κατάφερα! χιχι!
      Καλό βράδυ και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο!!!! Είσαι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έγινε πολύ όμορφο!!!!!Άντε και σ'ανώτερα, τώρα που ξεκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κορίτσια!! Μακάρι να υπάρξουν ανώτερα!! χιχι!

      Διαγραφή
  7. είναι ΤΕΛΕΙΟ!!! πραγματικά!!! φανταστική η ιδέα σου και δύσκολα θα σε πίστευε κάποιος ότι δεν ξέρεις να ράβεις!!! αφού έκανες την αρχή, να σε δω και με τα υπόλοιπα!!! ωραίο και το Tutorial!! τώρα με το ρύζι, δεν ξέρω να σου πω!! άμα δεν το βρέξει ίσως να μη πάθει κάτι! χιχι.. πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη για τα καλά σου λόγια!! Για πρώτη απόπειρα νομίζω μια χαρά τα πήγα! Που να δεις και τι δημιούργησα ακόμη! Ούτε εγώ δεν το πιστεύω!! χαχα! Θα φανεί με τον καιρό για το ρύζι! Προσπάθησα να βρω γέμιση για μαξιλάρι (δεν θυμάμαι πως λέγεται το υλικό) αλλά τίποτα! Δεν είχε πουθενά κρυμμένο κάτι τέτοιο η μαμά και λυπήθηκα να χαλάσω μαξιλάρι!! χαχαχα!
      Φιλάκιααααα!!!!!

      Διαγραφή
    2. ααα, ανυπομονώ για τις υπόλοιπες δημιουργίες!!! χι χι.. κι εγώ μια φορά κατέστρεψα ένα μαξιλάρι, άλλη μια φορά έκανα γέμισμα με βαμβάκι.. μέχρι που βρήκα σε ένα μαγαζί και το αγόρασα κατευθείαν!!! χι χι.. μη μου λείψει!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Τέλειο το έφτιαξες! Μπράβο σου και για την ιδέα σου και για την τεχνική σου που αν και άσχετη όπως λες τα κατάφερες μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε :)
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ γλυκειά η σκέψη, όσο για την υλοποίησή της, είναι απλά τέλεια! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πέπη! Και η αδερφή μου το εκτίμησε ιδιαίτερα!!
      Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  10. εκανες πολύ καλή δουλειά!!! ειναι καλοραμένο και με μεράκι φτιαγμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη!! Από μεράκι άλλο τίποτα! Μέχρι και στον ύπνο μου είδα πως θα ραφτεί γιατί το σκεφτόμουν όλη μέρα! χαχαχα!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλό. απίθανη η λίμνη Πλαστήρα και όλη η περιοχή, έχω πάει πόσες φορές σε διαφορετικές εποχές και δεν την "χορταίνω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η λίμνη είναι απίθανη!! Μένεις κοντά στην Καρδίτσα; Η λίμνη πάντως δεν χορταίνεται!!!
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  12. Πολυ γλυκο δωρακι με ολη την αξια του χειροποιητου!!
    Τυχερη η αδερφουλα σου!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα για τα καλά σου λόγια!!
      Για να λέμε την αλήθεια.. εγώ είμαι η τυχερή της υπόθεσης!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!Νομίζω πως εδώ υπάρχει ένα ταλέντο που πρέπει να ψάξεις!! :)) Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζεις;; χιχι! Θα φανεί στην πορεία πιστεύω!!
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  14. Έγινε υπέροχο!!!Πολύ γλυκούλι και καλοδουλεμένο!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Σπυριδούλα, για τα καλά σου λόγια!! Να περνάς καλά!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  15. Ωωωωωω...κι εγώ θα το έβαζα αμέσως στα κλειδιά μου..πάρα πολύ όμορφο έγινε!!
    Μπράβο!!..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει τόσο Μαρία!! Σ' ευχαριστώ!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. κι εγώ θα έβαζα τα κλειδιά μου σε αυτό το όμορφο μπρελόκ, άσε που μου αρέσει και η τσόχα!
    φιλιά
    καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ καλώς σε βρήκα!! Χαίρομαι που και σε εσένα αρέσει τόσο!!!! Ελπίζω να σου αρέσουν τόσο και οι επόμενες δημιουργίες μου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Είναι τέλειο! Πάρα πολύ ωραία δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα!! Χαίρομαι που σου αρέσει :)
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφο το ψαράκι.Τελικά όχι μόνο φωτογραφία αλλά και χειροτεχνία από σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολυτάλαντο παιδί! θα σας καταπλήξω!! χαχαχα!
      Καλό βράδυ Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  19. Όμορφο είναι. Ότι πρέπει για να κουβαλάς μαζί σου κάθε ανάμνηση από τη θάλασσα. Να είσαι καλά. Καλό απόγευμα. Να πούμε καλό υπόλοιπο καλοκαίρι, ή είναι νωρίς, άραγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι ότι πρέπει για να κρατά τις αναμνήσεις του καλοκαιριού! Δεν το είχα σκεφτεί!! Καλό Χειμώνα να μην πούμε ακόμη κι όλα τα άλλα!! χιχι!
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  20. Μιά χαρά έγινε το ψαράκι σου! Και πολύ γλυκούλικο!
    Άντε, καλή συνέχεια και σύντομα να μας δείξεις και τα επόμενα !
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει!! Θα έρθουν και τα επόμενα σιγά-σιγά!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το ψαράκι σου! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα! Δεν είναι και πολύ αναλυτικές αλλά προσπάθησα!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  22. Ωραίο το ψαράκι και ο συνδυασμός των χρωμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέ τι όμορφο που είναι, τέλειο πραγματικά το ψαράκι σου και το κάνεις και φαίνεται τόσο εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έρη!! Αφού το έκανα εγώ η άσχετη είναι εύκολο!! χιχι! Δοκίμασέ το!!

      Διαγραφή
  24. ¸.•°`♪♪♫

    Gostei das cores.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °ºBrasil♫º
    ♫♪.•彡♡彡•.♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ πολυ ομορφο!!
    και επειδη ειδα ολα τα post μαζεμενα εχω να πω οτι το νεοχωρι ειναι μια σκετη ομορφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει, όχι μόνο το ψαράκι αλλά και το Νεοχώρι! Η λίμνη Πλαστήρα είναι σκέτη ζωγραφιά!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  26. Πέρασα μόνο να σου πω καλησπέρα. Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να ευχαριστείς για τίποτα :)
      Καλό βράδυ να έχεις!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  27. Σουπερ είναι!
    καλό βράδυυυυυ φίλη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει τόσο!!!
      Καλό βράδυ και σε εσένα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  28. Εξελίσσεσαι σε μεγάλο ταλέντο... ή μήπως ήσουν απλά κρυμμένο ταλέντο!!! Ωραία ιδέα! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου!! Οπότε θα έλεγα κρυμμένο ταλέντο που περίμενε την ώρα να εμφανιστεί στον κόσμο!! χαχα!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  29. πανεμορφη η δημιουργία σου Taelia μου! καλό μήνα, να περάσεις όμορφα το σαββατοκύριακο! φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ marie!! Καλό μήνα και σε εσένα! Και καλή εβδομάδα να έχεις!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή