Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Summer Bliss- Week 1 και Παράθυρο με Θέα!

    Βραδινή ανάρτηση σήμερα!! Η καλοκαιρινή φωτογραφική πρόκληση της Μαριάννας από το 365 Days of Bliss έχει αρχίσει εδώ και καιρό κι εγώ ακόμη να σας δείξω τις φωτογραφίες μου! Σκοπός της πρόκλησης είναι να σας δείξω το καλύτερο στιγμιότυπο της εβδομάδας μου για 9 εβδομάδες!! Μπορούμε να δείξουμε μόνο μία φωτογραφία, ή  να κάνουμε ολόκληρο ρεπορτάζ.
     Πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου λοιπόν!! Η καλύτερη στιγμή της -φυσικά- ήταν η συναυλία που πήγα! Rockwave festival στην Μαλακάσα! Οι φωτογραφίες από εκείνη την ημέρα αρκετές, τραβηγμένες όμως από κινητό μιας και φοβόμουν να πάρω μαζί μου την φωτογραφική μηχανή! Που το πρόβλημα θα ρωτήσετε και θα έχετε δίκιο... Εξαφανίστηκε ως δια μαγείας το καλώδιο που συνδέει τον υπολογιστή με το κινητό οπότε όλες οι φωτογραφίες παραμείναν στο κινητό.. Το Bluetooth του κινητού χαλασμένο, οπότε καταλαβαίνετε το δράμα μου... Οπότε ποια θα είναι η φωτογραφία μου για την πρώτη εβδομάδα;; Η παρακάτω:

    Το εισιτήριο μιας συναυλίας που δεν πήγα! Πήγε ο καλός μου, όμως!! Και είναι η μόνη αξιομνημόνευτη φωτογραφία που έχω τραβήξει την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.. Δεν σας αφήνω όμως έτσι από την συναυλία!! Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από το διαδίκτυο καθώς και βίντεο! Τίποτε από αυτά τραβηγμένο από εμένα!! χαχαχα! Τι να κάνουμε;; Συμβαίνουν και απρόοπτα! (Καταραμένο καλώδιο! Γκρρρρ!!!)










    Lucky Funeral (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία τους), Planet of Zeus, Unisonic, Paradise Lost, Machine Head (ο λόγος που πήγα!), Ozzy Osbourne & friends... Υπέροχη ημέρα!!



     Το πρώτο βίντεο είναι για να σας δείξω τον χαμό που επικρατούσε και το δεύτερο είναι το αγαπημένο μου τραγούδι που το είπανε εκείνη την ημέρα και χαίρομαι τόσο γι' αυτό!! Μαζί με τον Flynn, κάπου μέσα στο πλήθος, είμαι κι εγώ να τραγουδώ...

***********************

H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι
365 Days of Bliss
 m&m_skg
My happy home
mytripsonblog 
Κερασόπιτες
A different bliss
Taelia88
small creations and mpla-mpla by fo
ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ 
! ♥ ♥ SOFAN handmade ♥ ♥ !
Μια φορά και ένας Δανός
BiScoto
beloved ideas!
The Wandering Deer
Ο χώρος μου  
 As dreamers do 
Positive Thinking-Female Code!! 
 Μπιχλιμπιδο_κατά...
onirokosmos  
keywoman
Decofairy
 it's a peace of art


    Το δεύτερο θέμα της δημοσίευσής μου, είναι ένα φωτογραφικό παιχνίδι στο οποίο με προσκάλεσαν η Δήμητρα και η Έρη. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να σας δείξω τη θέα από το παράθυρό μου! Βλέπει στην γνωστή, καταπράσινη αυλή!! Την έχετε ήδη δει βέβαια, αλλά από το παράθυρό μου θα αποκτήσετε άλλη οπτική!!

    Το ελατάκι τα Χριστούγεννα στολίζεται με πολύχρωμα λαμπιόνια οπότε φανταστείτε θέα που έχει τότε το παράθυρό μου!!!!
    Στο παιχνίδι αυτό, καλώ όποιον σχολιάσει και δεν έχει, ήδη, παίξει!!! Περιμένω να δω και τη δικιά σας Θέα!!!!!

Υ.Γ. Όπως σας είπα, οι φωτογραφίες δεν μου ανήκουν! Προήλθαν από τις σελίδες:
http://www.mixgrill.gr/ar13568el_rockwave2012ozzyfriendsmachineheadkaprepeinakaneiioxiakomasynayliesoozzy.html και 
http://www.mixgrill.gr/ar13565el_rockwavefestival2012ozzymachineheadparadiselostkaleptoproslepto.html

45 σχόλια:

  1. Χριστίνα μου κι εσύ αϋπνίες;; :-)
    Αυτές οι μικροαναποδιές δεν παίζονται..Θέλουν αντιμετώπιση μόνο με χιούμορ! Φοβερή θα ήταν η συναυλία, άκουσες και το αγαπημένο σου τραγούδι τέλεια!!Paradise Lost&Ozzy Osbourne μόνο γνωρίζω.. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! οι αναποδιές κάνουν... ενδιαφέρον την μέρα!! χαχα!! Ήταν υπέροχη η συναυλία!! Ανυπομονώ για κάτι παρόμοιο!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Taelia μου τι ομορφα που τα περιγραφεις! Τι και αν δεν κατάφερες να πας, τι και αν εχάθη το καλώδιο, όλα μέσα στη ζωή είναι και οπως ειπε και η Κατερινα, θέλουν αντιμετώπιση με χιούμορ! Πολύ όμορφη η θεα και φυσικά το ελατακι. Εισαι τυχερή που έχεις τόσο πράσινο στο σπίτι σου. Μια ομορφη Κυριακή εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Όλα μέσα στη ζωή! Τουλάχιστον πέρασα υπέροχα στην συναυλία!! Κι εγώ τη βρίσκω πολύ όμορφη τη θέα μου, πιστεύω είμαι τυχερή που την αντικρίζω κάθε μέρα!!
      Καλό απόγευμα να έχεις!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου μου αρέσει κ μένα το αγαπημένο σου τραγούδι κ τι ωραίο είναι αυτό το πράσινο που έχεις στο σπίτι σου πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο τραγούδι! Η μουσική, σωτήρα μου, σώσε με!!
      Καλό απόγευμα να έχεις!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα εύχομαι!Πρέπει να ήταν τέλεια στο rock wave!Πολύ όμορφη η θεα απο το παραθυρό σου και το ελατάκι υπέροχο!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα, Σπυριδούλα! Ήταν πράγματι υπέροχη ημέρα εκείνη! Το ελατάκι, που να το δεις στολισμένο! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Σιγά μην σε καταβάλουν οι αναποδιές, όταν έχεις περάσει τόσο όμορφα...
    Εσύ να είσαι καλά Taelia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε μασάμε στις αναποδιές!!! χι χι!!! Τέλεια πέρασες, το ξέρω, πολύ όμορφο τραγούδι!! Τώρα όσο για τη θέα σου στο χω ξαναπεί πως λατρεύω το πράσινο!!! Το ελατάκι θα είναι τόσο μα τόσο σούπερ στολισμένο, φαντάζομαι από τώρα τη θέα!!! Είναι αυτό το χιονισμένο έλατο στη σούπερ φωτό που είχες αναρτήσει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Αν και αποσυντονίζουν οι αναποδιές, όσο να πεις..!!
      Σοβαρά το ξέρεις το τραγούδι; Χαίρομαι!!
      Αν τα καταφέρω, θα δεις και φωτογραφία του, στολισμένο, μέσα στο χιόνι!! χιχι!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. perfect!Έχεις βραβειάκι!!
    http://fofoula.blogspot.gr/2012/08/i-am-winner.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή, "ξέχασες" να αναφέρεις την πρόκληση που συνοδεύει το βραβειάκι!! χαχα! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Ax, νεραϊδένια μου... Μακάρι το καλώδιο να είναι το μοναδικό σου πρόβλημα!!!
    Υπέροχο το post σου!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ.. μακάρι να ήταν αυτό το μοναδικό μου πρόβλημα! χιχι!! Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό απόγευμα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  9. Χριστίνα, μην πτοείσαι από τις αναποδιές.
    Κάθε εμπόδιο για καλό, που λένε.
    Καλή έβδομάδα να έχεις.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν πτοούμαι!! Αλλά είναι λίγο εκνευριστικό αλλιώς να τα έχεις στο μυαλό σου κι αλλιώς να σου έρχονται!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα, Σωσώ!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Δεν πειράζει για το καλώδιο!!! Μακάρι να σου συμβαίνουν μόνο τέτοιες αναποδιές! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές ήταν και οι "ξένες" φωτογραφίες, έτσι;; χιχι! Σ' ευχαριστώ Γεωργία!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Φαντάζομαι τι όμορφα θα τα πέρασες κι ας χάθηκε το καλώδιο...
    Η θέα σου από το παράθυρο πολύ μου αρέσει...και το έλατο μου αρέσει πολύ!....
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Πέρασα πολύ όμορφα!! Η θέα μου είναι πράγματι πολύ όμορφη! Σου φτιάχνει την ημέρα :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  12. Yπεροχη θεα!και οντως καθετι γινεται για καποιο λογο!!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι! Περιττό να σου πω πως ζηλεύω απεριόριστα για το Rockwave...Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Σοφοκλή!! Πιστεύω πως εαν ερχόσουν, θα είχες να το θυμάσαι για καιρό! Αξέχαστη εμπειρία!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα και καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  14. Η θέα σου καταπληκτική!!!Πράσινο και φύση! Η παρουσίαση της συναυλίας πολύ ωραία, πήραμε μια πολύ καλή ιδέα, παρ' όλες τις αναποδιές!!Φυσικά τέτοια γεγονότα μας μένουν αξέχαστα!!!φιλάκια.Να περνάς υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Φανή για τα καλά σου λόγια! Εννοείται πως μας μένουν αξέχαστα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα...ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Να είσαι καλά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε εσένα Δήμητρα!! Καλές διακοπές και καλές δουλειές να έχεις και πάλι!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πω πω.. μ'αρέσει πολύ ο Ozzy (shot in the dark κπλ)!!! Χαμός ε? Ωραίες οι φωτογραφίες αλλά και πολύ ωραία η θέα από το παράθυρό σου! Φαντάζομαι και στολισμένο το ελατάκι!!! Πολλά φιλάκια Taelia μου, τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Υπέροχα ήταν! Τόσο κόσμο μαζεμένο δεν είχα ξαναδεί! Βασικά, τόσο μαύρο και μαλλί μαζεμένο δεν είχα ξαναδεί!! χαχα! Απίστευτα ήταν!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα! Πολύ όμορφη η αυλή σου... και να μας δείξεις το ελατάκι φωτισμένο τα Χριστούγεννα, πρέπει να είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει :)
      Αν είμαστε καλά και το στολίσουμε και φέτος, φυσικά και θα σας το δείξω!! Βραδάκι τραβηγμένο να φαίνονται τα φωτάκια!! χιχι!
      Καλή ημέρα να έχεις!!

      Διαγραφή
  18. Ροκού είσαι γλυκιά μου Τaeliα; Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν σε είχα φανταστεί έτσι. Πιο του ρομαντικού. Τελικά έπεσα έξω. Κρίμα που δεν πήγες. Οσο για την θέα... υπέροχη. Τυχερούλα! Callie by antohmeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ακριβώς ροκού.. μεταλλού! Ακόμη πιο σοκ! χαχα! Και το μέταλ μπορεί να γίνει ρομαντικό! Αμ πως!! χιχι! Να σου πω την αλήθεια δεν στενοχωρήθηκα και πολύ που δεν πήγα! Πιο πολύ που πήγε μόνος του ο καλός μου στενοχωρήθηκα!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Σωστά! Η διόρθωση ήταν σημαντική! Ναι, ναι , ακόμα μεγαλύτερο σοκ!!!χιχι!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Χριστίνα μου!!! Πέρασα να δω για το φεστιβάλ που μου είχες δώσει το λινκ... καλά το είχα φανταστεί εγώ πως είσαι μεταλλάκι.... Χαχαχα :)
    Φαντάζομαι πέρασες υπέροχα... και εις άλλα εύχομαι!!!
    Ηθελα κι εγώ να πάω, αλλά αποφάσισα να κάτσω στα αυγά μου γιατί έδινα τότε το τελευταίο μου μάθημα για πτυχίο... Απόλαυσα όμως τις φωτό και τα βίντεο!!! Εννοείται πως οι ατυχίες με τα καλώδια δεν μας πτοούν!!! Φιλιάαα!!!
    Υ.Γ. η θέα απ' το παράθυρό σου μοναδική!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε εσένα, Φωτεινή!!!
      χαχαχα! Δεν μοιάζω και πολύ, όμως! Πολλοί πάθανε σοκ! χαχαχα!
      Υπέροχα δεν λες τίποτα!! Μακάρι να ξαναέρθουν οι Machine Head σύντομα! Θέλω πάρα πολύ να τους ξαναδώ!!! Δεν πειράζει! Εσύ πήγες Slipknot που εγώ τους έχασα, για παρόμοιο λόγο!! χαχα!
      Σ' ευχαριστώ για τη θέα μου :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή