Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Επέστρεψα με νέα βραβεία!!

    Γεια σας!!! Ελπίζω να μην με ξεχάσατε!! Εγώ δεν σας ξέχασα! Αντιθέτως, μου λείψατε!! Έχω λίγες μέρες που επέστρεψα, όπως θα έχετε καταλάβει από τις επισκέψεις μου στα σπιτάκια σας, αλλά σήμερα κατάφερα να κάνω ανάρτηση! Όχι δεν σας έχω φωτογραφίες από τις διακοπές μου -θα γίνει κι αυτό- αλλά βραβεία! Τα βραβεία που μου χαρίσανε πολλά γλυκά άτομα όσο εγώ έλειπα!

    Θα ξεκινήσω με ένα παιχνίδι ερωτήσεων που με προσκάλεσαν η Κική και η Μαριάννα!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!! Οι απαντήσεις σας ήταν υπέροχες!! Το παιχνίδι, όμως, το έχω παίξει και οι δικές μου απαντήσεις είναι εδώ! Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν με τιμά η πρόσκληση!! Σας ευχαριστώ και πάλι!!!!



 Συνεχίζω με δύο βραβεία, που μου δώσανε η Μαρία και η Εύη!  Για να τα δεχθώ πρέπει να σας αποκαλύψω επτά τυχαία πράγματα για εμένα.. Λοιπόν...
1. Πριν ξεκινήσω το blog έβλεπα αρκετές ώρες την ημέρα τηλεόραση, πλέον τις έχω μειώσει στις 2!
2. Δεν βλέπω καθόλου ειδήσεις.. μου χαλάνε πολύ την διάθεση.
3. Φέτος πήγα για πρώτη φορά camping!!
4. Επίσης πρώτη φορά, έκανα φέτος βραδινό μπάνιο!!
5. Από Σεπτέμβρη ξεκινώ μαθήματα νοσηλευτικής, μιας και το πήρα απόφαση πως δουλειά στο αντικείμενό μου δεν πρόκειται να βρω και δεν αντέχω άλλο να κάθομαι...
6. Δεν αντέχω καθόλου τα αίματα και το να προκαλώ πόνο στον άλλον οπότε φαντάζομαι θα γελάσουν πολύ όλοι οι υπόλοιποι στα μαθήματα!!!!
7. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω την τύχη μου με την τσόχα.. ελπίζω τα αποτελέσματα της δοκιμής να είναι θετικά ώστε να σας δείξω φωτογραφίες!!
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα υπέροχα βραβεία που μου χαρίσατε!

     Το βραβείο αυτό μου το χαρίζουν δύο ακόμη άτομα!! Η Εύη, που μου χάρισε και τα δύο βραβεία πιο πάνω, και η Δάφνη!! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ!!!! Συνοδεύεται από τον κανόνα να το δώσω κι εγώ με την σειρά μου σε 5 blog με λιγότερους από 200 ακολούθους αλλά νομίζω δεν θα τον τηρήσω!!

    Ακόμη ένα βραβείο που δέχθηκα, αυτή τη φορά από την Δήμητρα!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Έχω ήδη πει επτά πράγματα για εμένα, οπότε θα κλέψω και δεν θα πω άλλα επτά που ακολουθούν αυτό το βραβείο! χιχι!





    Και τελευταία, αλλά όχι λιγότερο σημαντική, μια ζεστή αγκαλιά από την Μαριάννα προς όλους όσους πήραν μέρος στο Giveaway της και δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους.. Πολύ γλυκιά και παρηγορητική η αγκαλιά!! Σ' ευχαριστώ!!!!





    Μην νομίζετε πως έχω ξεχάσει και τις προσκλήσεις για το παιχνίδι "Παράθυρο με θέα"!! Σας αφήνω τις φωτογραφίες μου για την επόμενη φορά!!
    Α! Για να μην το ξεχάσω!! Φυσικά και μπορεί όποιος θέλει και δεν έχει κάποιο από τα βραβεία (πέρα του τελευταίου) να τα αποκτήσει χωρίς δεύτερη σκέψη! Όπως επίσης και να παίξει το παιχνιδάκι με τις ερωτήσεις!!
    Καλά να περνάτε όσοι είστε ακόμη διακοπές! Οι υπόλοιποι, κι εγώ μαζί, υπομονή!!

37 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να επέστρεψες ανανεωμένη και ξεκουραστη!
    Συγχαρητήρια για τα πολύ όμορφα βραβεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλενα!! Υπέροχα ήταν αλλά θα ήθελα κι άλλο!!!!! χαχα!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς όρισες!! (και από εδώ) Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!! Μου άρεσαν πολύ τα 7 πράγματα που μοιράστηκες μαζί μας! Χαμογέλασα που αποφάσισες να κάνεις μαθήματα Νοσηλευτικής, μου αρέσει όταν οι άνθρωποι δοκιμάζονται και σε άλλους τομείς και αποφασίζουν να αλλάξουν τη στασιμότητα!Μπράβο σου λοιπόν!!
    Περιμένω εντυπώσεις από το camping..!Δεν έχω κάνει ποτέ γιατί είμαι λίγο φοβιτσιάρα με τα ζωύφια,ιπτάμενα και ερπετά.. Ααα να μας πεις και για την συναυλία,το θυμάμαι ακόμη ότι θα πήγαινες!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!! Μακάρι να πάει καλά όλο αυτό!! Ακόμη κι αν δεν μου ταιριάζει και δεν προχωρήσει, θα ξέρω πως κάτι παραπάνω προσπάθησα!! Το camping μου άρεσε, αν και δεν ήμασταν εξοπλισμένοι -δεν είχαμε κουβέρτα μαζί μας ούτε sleeping bag- οπότε ξεπαγιάσαμε μέσα στην σκηνή!! Από ιπτάμενα ζωύφια μόνο κουνούπια! Το camping έγινε σε παραλία!!
      Η συναυλία υπέροχη! Τέλεια εμπειρία! Αν δεν πήγαινα θα το μετάνιωνα σίγουρα!! Αν δεν είχαμε και τα απρόοπτα θα ήταν ακόμη καλύτερα!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. συγχαρητήρια!!άντε με το καλό στην νοσηλευτική..που ξέρεις ,μπορεί να σε χρειαστώ!!!!!Και μην φοβάσαι την τσόχα...εκτός και αν κάνεις αυτήν με την βελόνα...τότε ετοιμάσου να βάζεις επιδέσμους πάνω σου!!!!φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Αχρείαστη να είμαι!! χαχαχα!
      Την τσόχα την φοβάμαι γιατί ακριβώς αυτό σκοπεύω να κάνω! Βελόνα και κλωστή στο χέρι! Α! Ως ειδική, έχω μια ερώτηση να σου κάνω! Η κλωστή που χρησιμοποιούμε στην τσόχα είναι η λεπτή των κουμπιών, ή η χοντρή της σταυροβελονιάς στα κεντήματα;; Ιδέα δεν εχω και είναι βασικό εργαλείο όσο να πεις!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς ήρθες! Φυσικά και δεν σε ξεχάσαμε... Ελπίζω να πέρασες καλά και να γύρισες ανανεωμένη και ξεκούραστη. Αλλά ας μην πούμε από τώρα καλό χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα!! Φυσικά και όχι από τώρα καλό Χειμώνα!! Αν και οι δροσούλα αυτή τη στιγμή είναι τέλεια!! χιχι!
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  5. Με γεια τα βραβεία!!!! :) :) Καλό μήνα με υγεία εύχομαι και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφοκλή!! Καλό και παραγωγικό μήνα και σε εσένα εύχομαι!! Καλό μας καλοκαίρι!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Αγαπητή Ταέλια μας..καλωσόρισες..είχες όμορφες διακοπές;

    συγχαρητήρια για τα βραβεία

    ήθελα να σου πω ότι στην σημερινή μου ανάρτηση ΠΑΙΓΝΙΔΙ 11 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ , αν θέλεις μπορείς να παίξεις και συ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/08/11.html

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι!!
      Πολύ όμορφες ήταν οι διακοπές μου αν και ήθελα περισσότερες μέρες ακόμη! (Ναι το ξέρω πως έλειψα ένα μήνα!!)
      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι του Σοφοκλή! Ευχαρίστως να απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις :)
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. ωραία θα περιμένω να δω και τις δικές σου απαντήσεις
      και γω ένα μήνα με άδεια από εχθές
      σε καταλαβαίνω και γω έτσι νοιώθω στο τέλος της άδεια μου ότι ήθελα κι άλλο :))

      φιλούθκια

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα και συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Μπράβο που σκέφτηκες τη νοσηλευτική...μην το βλέπεις πως θα κάνεις τον άλλο να πονά...να σκέφτεσαι πως θα προσπαθείς να μειώσεις τον πόνο του...καλή επιτυχία σου εύχομαι!
    Το βραδινό μπάνιο μου αρέσει πολύ..με παρέα όμως γιατί την ψιλοφοβάμαι τη θάλασσα τη νύχτα αν είμαι μόνη μου...άλλη αίσθηση ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία!! Δυστυχώς ένα αχ! να ακούσω κομπλάρω οπότε.. χαχαχα!
      Με παρέα ήμουν φυσικά!! Μόνη μου δεν θα το τολμούσα ομολογώ! Αλλά η θάλασσα ήταν τόσο ζεστή!! Περισσότερο από την επόμενη ημέρα το μεσημέρι, φαντάσου!! Τέλειο μπάνιο!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Μου είχες λείψει Χριστινάκι, χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ!!! Συγχαρητήρια για τα τόσα πολλά βραβεία που παρέλαβες!!! Είδες που τελικά δε σε ξέχασε κανείς? :) Πολύ ωραία η σκέψη σου να ασχοληθείς με δεύτερο αντικείμενο, πιστεύω για να το επέλεξες θα σου αρέσει κιόλας, ασχέτως αν λιγάκι φοβάσαι στην αρχή. Είμαι σίγουρη πως θα τα πας καλά και όλα θα πάρουν το δρόμο τους προς θετική κατεύθυνση! Ανυπομονώ για τις φωτογραφίες σου!!! Α! Και μην ξεχάσω, αφού είπες να επιχειρήσεις πραματάκια με την τσόχα, μπορείς κάλλιστα να ξεκινήσεις με το αμαξάκι!!! χι χι.. Σε ρίχνω στα δύσκολα από την αρχή? :) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μου λείψατε Εύη μου!! Τελικά ναι, κι είχα μια ανησυχία μήπως επιστρέψω κι αναρωτιέστε πια είμαι! χιχι!
      Μακάρι να πάνε όλα καλά, αν και να σου πω την αλήθεια, θα προτιμούσα να βρω δουλειά, παρά να πάρω πάλι το ρόλο της μαθήτριας.. αλλά...
      Το αμαξάκι δεν υπάρχει περίπτωση να το ξεκινήσω! Με τίποτα όμως! χαχα! Εδώ δεν ξέρω τι κλωστή χρησιμοποιούμε ακόμη!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!
      Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφα πέρασα! Ωραία εμπειρία! Αλλά την επόμενη φορά θα πάρω κουβέρτα για το βράδυ!!

      Διαγραφή
  10. Taelia,πέτα και απο εδώ κανά βραβείο αν σου περισσεύει(που σίγουρα σου περισσεύει),γιατί αλλιώς θα πέσω σε βαθιά κατάθλιψη.
    Μα πώς τα κατάφερες και γέμισες.....δωράκια;
    Σκάσε μας το μυστικό,please!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίν μου πάρε όσα βραβεία δεν έχεις!! Δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερη πρόσκληση! Έλα! Να σε βλέπω να παίρνεις!! Είναι ανοιχτά σε όλους!! Όχι τίποτε άλλο, να σε γλιτώσω από την κατάθλιψη!! χαχα!

      Διαγραφή
  11. καλημερα..να τα χαρεις κοριτσι..και αλλα πολλα..να σαι καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καπως αργοπορημένα ειπα να παρω μέρος στην φωτογραφική πρόκληση...

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2012/08/ummer-in-greece-vol-6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες!! Κάλλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε;; χιχι!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό και δροσερό μήνα σου εύχομαι κι εγώ!! χιχι!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου. Εσύ έλειπες, αλλά ήσουν στις σκέψεις των φίλων της μπλογκογειτονιάς.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη!! Κι εσείς ήσασταν στις σκέψεις μου :)
      Καλό μήνα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστώ για τις ευχές σου, Χριστίνα μου!Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις και πάλι, Βίκυ!! Όμορφες διακοπές να έχεις, και καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!! Φιλάκια πολλά...να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Έλενα!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια!
    Καλή επιτυχία στην καινούρια σου επαγγελματική κατεύθυνση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή