Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Awards and Games! Yay!!!

    Σήμερα δεν σας έχω μία ακόμη ανάρτηση του καλοκαιρινού παιχνιδιού φωτογραφίας, αλλά βραβειάκια και παιχνίδια!! Προς τί ο αγγλικός τίτλος; Δεν ήθελα να ξαναέχω τίτλο βραβεία!! χαχα! Ας ξεκινήσω όμως!!

        Αυτό δεν είναι βραβείο αλλά μια εικόνα.. παρηγοριάς!! Την χαρίζει η Κατερίνα σε όλους όσους δεν κερδίσανε στο giveaway της! Κι εγώ ήμουν μία από αυτούς!!!! Όμορφη δεν είναι;;



    Επόμενο, είναι ένα παιχνιδάκι του Leviathan χαρισμένο από το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ και την Σπυριδούλα !! Σας ευχαριστώ!! Σκοπός του παιχνιδιού είναι να απαντήσουμε έντεκα από τις 20 ερωτήσεις που μας έδωσε!!

1. Ποιο είναι το πραγματικό σας όνομα;
- Χριστίνα, δεν το έχω κρύψει.
2. Πως καταλήξατε στο ψευδώνυμο που χρησιμοποιείτε;
- Προέρχεται από μια σελίδα εικονικών κατοικίδιων και είναι το όνομα της Νεράιδας του Χειμώνα! Μου άρεσε από την πρώτη στιγμή!!
3. Σε ποια περιοχή της Ελλάδας ή του εξωτερικού μένετε;
- Καρδίτσα, ούτε αυτό το έχω κρύψει!
4. Τι σας αρέσει περισσότερο, τα blogs ή το facebook;
5. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη σειρά;
6. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό είδος;
- Μέταλ
7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό συγκρότημα;
8. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη κινηματογραφική ταινία μέχρι τώρα για το 2012;
9. Ποιο είναι το αγαπημένο σας video game;
- Sims
10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;
- Old Magic ή στα ελληνικά Οι Γέφυρες του Χρόνου
11. Τι σας εκφράζει περισσότερο, το άσπρο ή το μαύρο;
- Μαύρο
12. Ποιο είναι το ringtone που έχετε αυτή τη περίοδο στο κινητό σας;
13. Τι wallpaper έχετε στον υπολογιστή σας;
- Την Daenerys Targaryen ή αλλιώς Khaleesi από το Game of Thrones
14. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος ηθοποιός;
-  Johnny Depp
15. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος σκηνοθέτης;
- Tim Burton
16. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας comic ήρωας;
17. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων;
18. Ποιο είναι το ταξίδι που θα θέλατε να κάνετε;
- Αγγλία στις Madame Tussauds!
19. Ποια είναι η αγαπημένη σας μέρα της εβδομάδας;
- Πέμπτη
20. Τι εύχεστε για το μέλλον;

     Πολύ μου αρέσανε οι ερωτήσεις!! Χαίρομαι που είχα να αποφασίσω ανάμεσα στο ποιες θα απαντήσω και ποιές όχι!!

    Αυτό το γλυκό ροζ κοριτσάκι με την μεγάλη αγκαλιά λουλούδια, το πήρα από την Εύη που μοίραζε απλόχερα βραβεία σε όποιον τα ήθελε!! Κι εγώ το ήθελα!! Δεν είναι πολύ χαριτωμένο;;; Σ' ευχαριστώ πολύ!!

    Αυτό είναι ένα βραβείο, χαρισμένο από την Αλεξάνδρα και την Μαριάνθη !!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!! Κανονικά πρέπει να γράψω και επτά πράγματα για μένα όταν το λάβω, αλλά τα έχω γράψει στην ασπρόμαυρη έκδοσή του!! Οπότε Αλεξάνδρα και Μαριάνθη συγγνώμη αλλά απλώς θα το λάβω!! χιχι!

    Το επόμενο βραβείο είναι ένα Liebster Award χαρισμένο από την Δήμητρα!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Για να το λάβω πρέπει να απαντήσω στις ερωτήσεις της Δήμητρας οπότε...

1. Your favourite book
- Old Magic ή στα ελληνικά Οι Γέφυρες του Χρόνου
2. Your favourite film
- Queen of the Damned
3. Your favourite song
- Χμμ! Πολλά και διάφορα! Αν έπρεπε μόνο ένα, νομίζω θα ήταν το The Path των HIM
4. Your favourite perfume
- Δεν έχω κάποιο αγαπημένο...
5.Your favourite actor/actress
- Johnny Depp
6. Your favourite singer
- Δύσκολο κι αυτό, μιας και συνήθως ακούω συγκροτήματα κι όχι ξεχωριστούς καλλιτέχνες...
7. Your dream job
- Δασκάλα
8. Your best friend's name
- Φίλιππος
9. Your favourite holiday destination
- Ούτε σ' αυτό μπορώ να απαντήσω..
10. Your favourite number
- Το 9
11. Your favourite day of the week
- Η Πέμπτη
     Οι ερωτήσεις αυτές η αλήθεια είναι πως με δυσκολέψανε λίγο παρόλα αυτά μου αρέσανε πολύ!!

     Άλλο ένα όμορφο βραβείο με έναν λαμπερό ήλιο χαρισμένο από την Γλυκοπαραμυθένια και την Εύη!!!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!! Και αυτό το βραβείο συνοδεύεται από ερωτήσεις!! Δέκα αυτή τη φορά!!

1. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο σκοπός σας στη ζωή;
- Να ζήσω όσο πιο όμορφα μπορώ, μέχρι το τέλος!
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;
- Old Magic ή στα ελληνικά Οι Γέφυρες του Χρόνου
3. Ποιος ή τι σας εμπνέει περισσότερο στη ζωή;
- Οι άνθρωποι που ποτέ δεν εγκαταλείπουν, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες!
4. Θα προτιμούσατε να σας δωρίσουν πολλά χρήματα ή χρόνο;
- Χρήματα μου λείπουν, χρόνο έχω άφθονο!!
5. Ποιο είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό σας;
- Η υπομονή
6. Αν είσαστε ένα όργανο του σώματος, ποιο και γιατί;
- Ιδέα δεν έχω!!
7. Γιατί έχετε blog;
- Ξεκίνησε αρχικά για να κρατάω πράγματα που βρίσκω στο διαδίκτυο, με ενδιαφέρουν και θέλω να τα θυμάμαι. Αργότερα άλλαξε ο σκοπός του...
8. Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας επίτευγμα;
- Φαντάζομαι το πτυχίο μου...
9. Ποιος είναι ο ήρωας-πρότυπο σας και γιατί;
- Ακόμη κανείς! Αν και όσο βλέπω Naruto τόσο περισσότερο τον θαυμάζω!
10 Αν θα μπορούσατε να είσαστε οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε στον κόσμο, τι/ποιος θα ήταν και γιατί;
- Είμαι αυτό που είμαι, δεν θέλω να ήμουν κάτι άλλο!!
     Αυτές κι αν ήταν δύσκολες ερωτήσεις!! χαχα!

    Έπειτα έχω ένα βραβείο από τον Κώστα και την Κατερίνα το οποίο και χαρίσανε σε όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου Dream Life! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι ένα βραβείο που χάρισε η Εύη στην Φωτεινή (GURU) μιας και η δεύτερη κατάφερε να φέρει εις πέρας την πρόκληση της πρώτης!! Εγώ πως το πήρα όμως;; Το βραβείο έπειτα, το χάρισε η Φο, βάζοντας και η ίδια μια πρόκληση σε αυτές που θα το δεχθούν!! Να φτιάξουμε, φωτογραφίσουμε, ή ότι άλλο θέλουμε, ένα σκαραβαίο/μίνι κούπερ! Πολύ θα το ήθελα να βρω ένα να φωτογραφίσω αλλά πού!!!
    Να φτιάξω με τσόχα όπως η Φο δεν τίθεται θέμα! Έφτιαξα ένα ψάρι, αλλά αυτοκίνητο, και να μοιάζει και με μίνι κούπερ ή σκαραβαίο δεν υπήρχε περίπτωση!! Οπότε... ζωγράφισα έναν! Σκίτσο σε λευκό χαρτί Α4. Δεν ξέρω κατά πόσο το πέτυχα! Το θέμα είναι πως μοιάζει με κάτι παρόμοιο οπότε το βραβείο μου το αξίζω και το παίρνω!! χαχα! Για να το διαπιστώσετε κι εσείς.. ιδού!!!!


    Το σκάνερ μου μέχρι εκεί μου επέτρεψε να το βγάλω! Αλλά φαίνεται και μοιάζει, σωστά;;;

54 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Μια χαρά σε βρίσκω με τόσα βραβεία!!χεχεχε...καλό βραδάκυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Τα αφήνω λίγο καιρό και μετά κάνω ανάρτηση με όλα όσα έχουν μαζευτεί!!
      Καλό βράδυ και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήριαααα!! Καλά γέλασα πολύ με την ονομασία που έδωσες στην εικόνα μου!!Βραβείο συμμετοχής το είχα στο μυαλό μου αλλά ταίριαξε καλά και το παρηγοριάς!! :) Χαίρομαι που μας είπες κάποια παραπάνω πράγματα για τον εαυτό σου,να σε γνωρίσουμε καλύτερα!Καλή εβδομάδα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα όταν το είδα!! χιχι! Και το ρητό του ομολογώ, αρκετά παρηγορητικό!!
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα και σε εσένα!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα
    συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δελφινάκι!!
      Καλές υπόλοιπες διακοπές να έχεις :)

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα γλυκιά μου!!Την Καρδίτσα την λατρεύω, κι ας μη μου δώθηκε η ευκαιρία να πάω ακόμα...Είχα την καλύτερή μου φίλη από κει, που δυστυχώς μας έφυγε νωρίς!!
    Συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία σου, σου αξίζουν!! φιλάκια γλυκιά μου Καρδιτσιώτισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φανή! Χαίρομαι που μαθαίνω πως η πόλη μου είναι αγαπημένος σου τόπος! Να θυμάσαι με αγάπη την φίλη σου...
      Καλό σου βράδυ!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία..και ο σκαραβαίος σου μοιάζει με σκαραβαίο..αφού σκαραβαίος είναι...
    Κάθε φορά μαθαίνουμε και κάτι περισσότερο η μια για την άλλη..μου αρέσει αυτό!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Χαίρομαι που σου μοιάζει με σκαραβαίο!!
      Κι εμένα γι' αυτό μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια με τις ερωτήσεις! Μαθαίνουμε πολλά για τον άλλο!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα! Λοιπόν το σκεφτόμουν κι εγώ τώρα που μαζευτήκαμε (όσοι μαζευτήκαμε) να παίξουμε ξανά κανένα blogοπαιχνίδι!
    Χαίρομαι που με τέτοια παιχνίδια ερωτήσεων ανακαλύπτω κοινά ενδιαφέροντα με άλλα κορίτσια εκτός από το προφανές (τη μαγειρική).
    Anime, metal, σειρές και λογοτεχνία του φανταστικού, μια χαρά σε βρίσκω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμε!! Πρότεινε παιχνίδι κι εγώ είμαι μέσα!! Δεν αφήνω κανένα!! χαχα!
      Πράγματι, μαθαίνουμε πολλά για τον άλλο μέσα από αυτά τα παιχνιδάκια!! Χαίρομαι που.. εγκρίνεις!! χιχι!

      Διαγραφή
  7. Αλήθεια αλλάζει τίποτα αν δεν το πουμε "βραβειάκια" και το πουμε κάπως αλλοιώς; Σημασία έχει να είμαστε θετικοί άνθρωποι και ακριβώς όπως λέει και η λεζάντα της Κατερίνας, αντί να βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο να το βλέπουμε καλύτερα μισογεμάτο. Ναείσαι καλά καλή βδομάδα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα απολύτως δεν αλλάζει!! Το ίδιο νόημα έχουν, την ίδια χαρά μου προσφέρουν κάθε φορά που βλέπω και το δικό μου όνομα από κάτω!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια! Σάρωσες όλα τα βραβεία! Έτσι είναι. Όταν έχεις εύνοια την έχεις παντού... Καλή Εβδομάδα και πάντα τέτοια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρένα!! Εύνοια δεν λες τίποτα! χιχι!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα :)

      Διαγραφή
  9. Kαλέ χαμός από βραβεία!!! Ουάου...! Οσο για τον σκαραβαίο, όχι μόνο μοιάζει, σούπερι είναι! Τελικά με αυτές τις ερωτήσεις μαθαίνεις πολλά για τους άλλους. Κάθε φορά με εκπλήσεις γιατί αλλιώς σε είχα πλάσει! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!!!! Χαίρομαι που σου αρέσει η ζωγραφιά μου!! Πράγματι μαθαίνεις πολλά με αυτές τις ερωτήσεις!! Ελπίζω να μην απογοητεύεσαι σχετικά με αυτό που φανταζόσουν πως είμαι! χιχι!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. καλσπέρα Θάλεια
    πω πω βραβείαααααααααααα..-)))
    να είσαι ΠΑΝΤΑ έτσι τυχερή-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα!!!
      Είναι μπόλικα, ε; χιχι!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια η βραβειοανάρτησή σου, καλέ πόσα μάζεψες!
    Το δε "κατσαριδάκι" το ζωγράφισες πολύ όμορφα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αφήνω να μαζευτούν γι' αυτό είναι μπόλικα! χιχι!
      Χαίρομαι που σου αρέσει το "κατσαριδάκι" μου!!!
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα Χριστίνα!!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Κική!
      Καλό σου βράδυ και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  13. Άαα...πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση γιατί έμαθα κι άλλα πράγματα για'σένα γλυκό Χριστινάκι απο την Καρδίτσα !!! Συγχαρητήρια για όλα αυτά τα όμορφα βραβειάκια και που μπόρεσες να απαντήσεις σε τόσες πολλές ερωτήσεις...χάχά !!!
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική..τέλειο το σκαραβαίο..!!!..πολύ καλή η ιδέα σου να το ζωγραφίσεις ,μπράβο σου...χρωμάτισέ το κιόλας...θα είναι τέλειο !!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα κι απο'μένα !!! Φιλάκια πολλά !! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Είδες υπομονή που έχω;; χιχι!
      Συνήθως όταν φτιάχνω κάτι είναι απλώς μολύβι στο χαρτί, ποτέ δεν τα ζωγραφίζω, συνήθως σκιές προσθέτω κι αυτές όχι τίποτα ιδιαίτερο μιας και δεν ξέρω την τύφλα μου!! χαχαχα!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!! Καλό βράδυ!!
      Φιλάκια!!!! :)

      Διαγραφή
  14. Μπράβο για τα βραβειάκια σουυ:))
    Καλό βράδυ!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω, ολόκληρη συνέντευξη!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Στην αρχή δεν είχα προσέξει ότι μπορούσες να απαντήσεις σε ορισμένες ερωτήσεις και νόμιζα ότι τις άλλες τις ξέχασες!
    Κι εμένα ο αγαπημένος μου ηθοποιός είναι ο Johnny Depp. Είχα βρει πριν 1-2 χρόνια κάτι εκθέσεις αγγλικών και όλο έγραφα γι'αυτόν. Ο δάσκαλος μου είχε γράψει από κάτω 'Γράψε και για κάποιον άλλο'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά;;; Έ! Είναι κόλλημα πως να το κάνουμε αυτός ο άνθρωπος!! Αλλά να σου σχολιάσει κάτι τέτοιο ο καθηγητής σου.. τι να πω!! χαχαχα!
      Φιλάκια Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  16. Πολλά συγχαρητήρια Χριστινάκι μου, πάντα να παίρνεις τόσα πολλά βραβεία δοσμένα με αγάπη!! Που φυσικά και το αξίζεις!! πολύ μου άρεσαν και όσα απάντησες!!! το ότι έχουμε κοινά, δε χρειάζεται να το ξαναπώ, χιχιχι!! φιλάκια πολλά πολλά, καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωστόσο για το παιχνίδι sims μπορώ να σου μιλάω για ώρες! αλλά για τα αρνητικά του!!! χα χα.. δε φαντάζεσαι, είχα ξεκινήσει κι εγώ ένα διάστημα γιατί όλοι μου έλεγαν πόσο τέλειο είναι!! η δικιά μου κουκλίτσα όμως, γέρασε πριν την ώρα της!! άσε που της κοτσαρίστηκαν και 2-3 άσχετοι στο σπίτι της και έκαναν κατάληψη!! τσαντίστηκα μετά και το παράτησα!! χα χα χα

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!
      Σοβαρά δεν σου αρέσει;; Ααα!! Εσύ τους προσκάλεσες να έρθουν!! Αλλιώς δεν έρχονται! Εκτός αν παντρεύτηκες με κάποιον οπότε αλλάζει το πράγμα!! Εμένα μου αρέσει πολύ!! Υπάρχουν πράγματα που συνεχώς με εκπλήσσουν σχετικά με τους τρόπους που μπορείς να σκοτώσεις το Σιμ σου!! Κάποια στιγμή είχα μια κοπέλα και την είχα βάλει να καθίσει στο γρασίδι να βλέπει τα σύννεφα.. έπεσε δορυφόρος και την σκότωσε!! Ακόμη και τώρα που το σκέφτομαι γελάω!!!!! χαχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
    3. χα χα χα χα.. πολύ γέλασα με το δορυφόρο.. όχι, δεν την είχα παντρέψει!!! δεν είπα εγώ σε κανέναν να έρθει! μόνοι τους κοτσαρίστηκαν.. το 1ο ήταν ένα παιδάκι που ήρθε και μπαστακώθηκε και έπρεπε να του μαγειρεύω κιόλας!!! χα χα χα.. είχε πλάκα ώρες ώρες, ενώ άλλες μου 'σπαγε τα νεύρα!! χαχαχα

      Διαγραφή
  17. βοήθεια...πόσα βραβεία πια? :-) αλλά μου άρεσε που τα είδα!!! λοιπόν εγώ από τις απαντήσεις σου κρατάω μόνο το νεράιδα και από εδώ και πέρα θα σε λέω έτσι...μου άρεσε!!!
    φιλιά νεράιδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ melissa lli!! Η αλήθεια είναι πως τα άφησα και.. παραμαζευτήκανε!! χαχα!
      Χαίρομαι για το νεράιδα! Ευχαρίστως να μου το καθιερώσεις :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα.Καταιγισμός βραβείων!!!!Συγχαρητήρια,να τα χαρείς όλα!!!!!!!Εγώ σου δίνω το βραβείο για την υπομονή και το κουράγιο να γράψεις και να απαντήσεις σε όλες αυτές τις ερωτήσεις!!!!! Και σε περισσότεραααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για τα συγχαρητήρια και για το βραβείο της υπομονής Δάφνη!! χιχι!
      Καλό βράδυ να έχεις!!!

      Διαγραφή
  19. Χμ!Παρηγοριά στον άρρωστο........Όχι, όχι!Καλοσύνη της Κατερίνας που χάρησε κάτι σε όλους!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!! Καλοσύνη της, γιατί αλλιώς δεν θα είχα την τόσο όμορφη εικόνα στο σπιτάκι μου :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα!!
    Συγχρητήρια για τα βραβεία σου!!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
    Το εκτιμώ πολύ και χαίρομαι που περνάς καλά στο mystickland**
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Όσο για τις επισκέψεις μου, δεν χρειάζονται ευχαριστώ! Γράφω αυτά που πιστεύω :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. τι ωραία! πολύ όμορφα είναι όλα :)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια Χριστινάκι για όλα τα βραβειάκια σου! Πάντα τέτοιες επιτυχίες σου εύχομαι! Όταν βρεις χρόνο πέρασε και από το σπιτάκι μου να πάρεις το γκράφιτι σου που σε περιμένει! Πολλά φιλούθκια ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βασιλική!! Ευχαρίστως θα περάσω να πάρω το γκράφιτι που μου έφτιαξες!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. sigxaritira gia ta brabeiakia sou!!
    einai polu wraia i eikona!

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αφου σου αρεσει ο Τζωνη...

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2012/06/cfda-2012-fashion-icon-aword-to-johny.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια γιά όλα τά βραβεία σου Χριστίνα!!Τό δέ κατσαριδάκι σου,είναι μούρλια!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ DIMI!! Χαίρομαι που σου αρέσει η ζωγραφιά/σκίτσο μου!! χιχι!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή