Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Γλυκό Καρύδι!

    Και μετά το γλυκό πορτοκάλι, έρχομαι να σας γλυκάνω με κάτι άλλο! Γλυκό καρύδι αυτή τη φορά!! Χρονοβόρο, αλλά αξίζει!!

 Υλικά:
1.6 κιλά καρύδια
1.6 κιλά ζάχαρη
960 ml. νερό
1 χούφτα ασβέστη
1 κουταλιά ξινό
200 ml γλυκόζη 
αμύγδαλα 
κανέλλα, γαρύφαλλο, βανίλια



     Μάζεψα καρυδάκια, τα οποία, δεν είχαν ακόμη δημιουργήσει μέσα σκληρό κέλυφος, ήταν τρυφερά. Αυτό το κατάλαβα γιατί πέρασα ένα καρφί κατά μήκος ενός καρυδιού και δεν βρήκα ιδιαίτερη αντίσταση. Μη σας ανησυχούν τυχόν σημάδια στα καρύδια.. δεν θα τα αφήσουμε έτσι!!

    Καθάρισα όλα μου τα καρύδια με το gadgetάκι που καθαρίζω τις πατάτες και με βολεύει απίστευτα! ("Προσοχή!! Φοράμε πάντα γάντια!!" Αν βάψει έστω και λίγο το χέρι μας, κάνει γύρω στις δύο εβδομάδες να βγει.. σας το λέω από προσωπική πείρα.. φανταστείτε να γινόταν εντελώς μαύρο!!). Καθάριζα ανά δεκάδες και έπειτα περνούσα ένα καρφί κατά μήκος τους, ώστε να ξεπικρίσουν και εσωτερικά.

    Έπειτα, τα έβαλα σε μια λεκανίτσα και τη γέμισα με νερό. Το νερό αυτό θέλει άλλαγμα κάθε μέρα, για 10-15 ημέρες. Θα δείτε το χρώμα του νερού και θα καταλάβετε πότε είναι εντάξει..

        Αυτό το κατάμαυρο νερό είναι μετά από 4 ημέρες. Κάθε μέρα το νερό σας θα γίνεται πιο μαύρο. Το ίδιο και τα καρύδια σας. Όταν τα καρύδια μαυρίσουν εντελώς και το νερό αρχίζει και χάνει τη μαυρίλα του, γίνεται καφετί-πορτοκαλί, τότε είναι έτοιμα!!

    Αλλά και πάλι, δεν είμαστε έτοιμοι ακόμη! Βλέπετε πόσο μαυρίσανε τα καρύδια μου;; Στις 12 ημέρες (μετρώντας και τη μέρα που τα έβαλα για πρώτη φορά στο νερό) τα καρύδια μου ήταν εντάξει. Τα έβαλα σε ξεχωριστό μπολ διαλύοντας στο νερό τους αυτή τη φορά, μια χούφτα ασβέστη!! Τα άφησα έτσι, ένα βράδυ!

    Το επόμενο πρωί, τα ζεμάτησα τρεις φορές. Όταν λέω ζεμάτησα εννοώ πως ζέστανα νερό, και όταν έφτασε σε σημείο βρασμού το έριξα στα καρυδάκια. Το άφησα 2 λεπτά και το έχυσα. Την ίδια διαδικασία την έκανα συνολικά 3 φορές.  Έπειτα, τα έβαλα σε κρύο νερό, και τα άφησα για 5-10 λεπτά, μέχρι να κρυώσουν λίγο. Άδειασα το νερό και έβαλα καινούριο -κρύο πάντα- με μια κουταλιά περίπου ξινό. Τα άφησα για μισή ώρα μέσα στο ξινό.


    Έβαλα 1.6 κιλά ζάχαρη με 960 ml. νερό (η αναλογία είναι 1 κιλό ζάχαρη, 600 ml. νερό) να βράσουν για 5 και παραπάνω λεπτά και έπειτα έριξα τα καρύδια μου, μέχρι να πάρουν βράση. Την επόμενη ημέρα, τα έβαλα να ξαναβράσουν, προσθέτοντας μισό βαζάκι γλυκόζη, αμύγδαλα φιλέ (το ιδανικό θα ήταν ένα ολόκληρο αμύγδαλο μέσα σε κάθε καρυδάκι αλλά δεν είχα) και τα μυρωδικά μου. Ο καθένας προσθέτει ότι  μυρωδικά νομίζει. Εγώ έβαλα κανέλα, γαρύφαλλο και βανίλια.



    Έβρασα το γλυκό μέχρι να δέσει το σιρόπι του, το άφησα να κρυώσει, και το μοίρασα σε αποστειρωμένα βάζα. Έπειτα έδωσα σε όλους στο σπίτι να δοκιμάσουν!!




Η συνταγή αυτή είναι πολύ παλιά. Είναι γλυκό του κουταλιού, της γιαγιάς, οπότε περιλαμβάνει πολλές μέρες ασχολίας και ασβέστη!! Ακριβώς όπως το φτιάχνανε οι "παλιοί". Πλέον έχει βγει και νεότερη συνταγή, χωρίς τόσο κόπο. Αλλά πιστεύω ο κόπος αυτού του γλυκού αξίζει και με το παραπάνω!! Ελπίζω να το δοκιμάσετε και να σας αρέσει!!


Υ.Γ. Να ευχαριστήσω τη μητέρα μου για τις συμβουλές και τη βοήθειά της με το δέσιμο του γλυκού!!!

84 σχόλια:

  1. Από τα καλύτερα γλυκά του κουταλιού! Μπράβο για την υπομονή σου, φαίνεται πως βρήκες όλα τα μυστικά/κόλπα -ζήτω η γιαγιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να μάθω και την παραμικρή λεπτομέρεια για το πως γίνεται καλύτερο!! Ένα μπράβο στη γιαγιά και τη μαμά! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. απο ολα τα γλυκα κουταλιου , αυτο ειναι το αγαπημενο μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω Δελφινάκι!! Εγώ έχω αδυναμία σε καρπούζι και κεράσι! Όλα γενικότερα μου αρέσουν αλλά μια μικρή μικρούλα προτίμηση σε αυτά!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις.Υπέροχο γλυκό το καρυδάκι.Θέλει χρόνο και κόπο αλλά αξίζει.Καλοφάγωτο.
    Σίγουρα ξέρεις ότι τα καρυδάκια κάνουν και ωραίο λικέρ.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σωσώ!! Ξέρω, αλλά δυστυχώς με τις βροχές και αυτά, μεγαλώσανε αρκετά κι έτσι.. πάει το λικέρ για φέτος!! Καλή σου ημέρα!!

      Διαγραφή
  4. Είναι από τα γλυκά κουταλιού που μου αρέσουν πολύ αλλά δηλώνω "τεμπέλα" στην παρασκευή του !!!! Μου φαίνεται δύσκολο, αλλά μπορεί και να το προσπαθήσω! Αφού έχουμε και τις τόσο αναλυτικές οδηγίες σου!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσπαθήσεις Πέπη!! Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!! Καλή σου ημέρα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο γλυκό Καρυδάκι στα μέρη μου το φτιάχνουν πολύ και είναι το χαρακτηριστικό γλυκάκι της Θάσσου.
    Καλό Σαββατοκύριακο Taelia μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά;; Εγώ ήξερα πως είναι "βουνίσιο" γλυκό! Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία!! Καλή σου εβδομάδα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ότι από τα γλυκά του κουταλιού αυτό είναι το πιο μπελαλίδικο. Χαλάλι του όμως γιατί είναι γευστικότατο.Καλό Σαββατπκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά χαλάλι του!! χιχι! Καλή εβδομάδα και καλή σου ημέρα!!

      Διαγραφή
  7. Taelia δοκίμασα... από το γλυκό σου και ήταν υπέροχο! Μπορεί να κουράστηκες αλλά σου πέτυχε!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη!! Πραγματικά πέτυχε! χιχι! Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Πωπω μπράβο σου!! Χρυσοχέρα!! Και οι οδηγίες σου ήταν πολύ καλές για όσες θέλουν να το προσπαθήσουν! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα!! Είχα στην αρχή αμφιβολίες κατά πόσο κατατοπιστικές είναι οι οδηγίες μου.. χαίρομαι που μαθαίνω πως είναι καλές!! Καλή σου ημέρα!!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!!!!ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΠΟΛΥ!!!!!!ΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη!! Που να δοκίμαζες!!! χαχα!! Καλή σου εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο φαίνετε και σίγουρα αξίζει τον κόπο!!!Γειά στα χέρια σου!!!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!! Κι εγώ το πιστεύω πως άξιζε ο κόπος!! Καλή σου εβδομάδα! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Το σημείωσα και θα το φτιάξω με τον τρόπο το δικό σου...Δεν έχω φτιάξει μέχρι τώρα,αφού μου έκανε η μητέρα μου...Ευχαριστώ για τη συνταγή...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σημείωσες τη συνταγή μου!! Πιστεύω θα σου αρέσει!! Αν ποτέ το φτιάξεις έτσι, πες μου εντυπώσεις!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. ΠΩ ΠΩ ΠΩ!!!!ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΣ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟ!!!
    ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΝ!!!ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά;;; Είναι πολύ ωραίο γλυκό!! Δοκίμασε να το φτιάξεις και θα με θυμηθείς!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η συνταγή για τα μπισκοτάκια!! Και το κυριότερο χαίρομαι που άρεσε στα κορίτσια σας και η συνταγή πέρασε και σε άλλα χέρια!! Καλοφάγωτα να είναι!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Χριστίνα!!! Έχει ταλαιπωρία απ' ότι φαίνεται αλλά το αποτέλεσμα πρέπει να είναι μούρλια, αν και τέτοια περίοδο δεν κάνει μας χαλάς την δίαιτα χαχα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει λίγη ταλαιπωρία, κυρίως γιατί παίρνει αρκετές ημέρες, αλλά πράγματι το αποτέλεσμα δικαιώνει!! Συγνώμη για τη δίαιτα.. χαχαχα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια, υπέροχο το γλυκάκι σου!!
    Ο τρόπος παρασκευής, αν και λίγο μπελαλίδικος, είμαι απόλυτα σίγουρη ότι αξίζει τον κόπο!
    Μπράβο Taelia μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. α δεν ειμαι φαν τον γλυκων κουταλιου αλλα αυτο το τρωει η μανα μ πολυ μπραβο σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!! Το καλό πράμα αργεί να γίνει που λένε!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!! Οι οδηγίες σου σούπερ Χριστίνα μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου!! Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένο γλυκό κουταλιού το καρυδάκι!!!Χαρά στο κουράγιο σου που το έκανες!!!!!!!!Πολύ ωραίες και αναλυτικές οι οδηγίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κορίτσια!! Λίγη υπομονή την ήθελε! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!! Τρέχω να το δω!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. °`♥✿✿⊱╮
    ♡¸¸.•
    Delicioso!!!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`❤✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά του κουταλιού!!
    Και από τα πιο μπελαλίδικα επίσης!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ!! Κυρίως στην μητέρα μου, όμως! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. Taelia μου, καλη μερα και καλη εβδομαδα!
    Απο παιδι ξετρελλαινομουν για το καρυδακι και οταν μας φιλευαν το βαζο αδειαζε απο την αφεντομουτσουναρα μου στα κρυφα!χιχιχι! Η μαμα παντα με φωναζε γιατι οταν εβγαζε να κερασει εβρισκε πολυ λιγο μεσα! χαχαχα!
    Αδυναμια μου μεγαλη!
    Μπραβο που το καταφερες! Εφτιαξα κι εγω λιγο αυτη τη βδομαδα, μα δεν τα καταφερα καλα...ειχαν σκληρυνει τελικα τα καρυδακια και αφου εκανα μια πιο απλη συνταγη (με βρασιματα για το ξεπικρισμα και χωρις ασβεστη) τελικα...δεν τρωγονταν και πολυ καλα! σνιφ! ΘΑ προσπαθησω ξανα του χρονου!
    Φιλια στο μουτρακι σου! ;ο)

    -vailie-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vailie μου, σου αρέσει τόσο πολύ;;; Κρίμα που δεν πέτυχε το γλυκάκι! Θα ήταν και μεγάλη η λαχτάρα σου να σου πετύχει και να δοκιμάσεις.. Εύχομαι του χρόνου να γίνει σούπερ το γλυκάκι!! Και να μην αφήσεις κανέναν άλλο να δοκιμάσει, πάλι! χιχι! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Χριστίνα γεια σου και πάλι!!Ελπίζω να είσαι καλά και να έχεις μια καλή εβδομάδα!Όποτε θέλεις πέρνα από το ιστολόγιό μου, έχω ένα βραβείο για τους αναγνώστες μου και θα ήθελα πολύ να το πάρεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!! Σπεύδω να το δεχτώ!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. σιροπιασε με και μενα με γλυκο κερασι οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Πολύ θα το ήθελα, αλλά τα κεράσια μας σάπισαν από τις βροχές.. Του χρόνου αν είμαστε εδώ και είμαστε καλά, θα σου φτιάξω!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Απο τα καλυτερα γλυκα!!!!!
    Σημειωνω την συνταγη γιατι αξιζει πραγματικα αυτο το γλυκισμα!
    πολλα φιλια και καλη συνεχειαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την προτίμηση Μισιρλού!! Φιλιά και σε εσένα!! Καλό σου απόγευμα!!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο Θάλεια,είσαι απίθανη.Είμαι σε αυστηρή δίαιτα,αλλά θα το φτιάξω για την οικογένεια-)))
    καλό βράδυ,πολλα γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρυσούλα!! Να το φτιάξεις!! Πιστεύω θα αρέσει!!
      Έχω μια ερώτηση για το blog σου.. με το που πάω να το επισκεφτώ, μου διαμαρτύρεται το antivirus πως έχεις ιό. Πρόσθεσες κάποιο καινούριο gadget; Γιατί πριν δεν μου έβγαζε μήνυμα πως έχει πρόβλημα..
      Καλό σου απόγευμα!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι οδηγίες μου!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Ζηλεύω την υπομονή σου!!
    Φαίνεται πεντανόστιμο!
    Μπράβο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μελίνα!! Καλό απόγευμα να έχεις! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Πανέμορφο. Από τα πιο ωραία και σκανδαλιστικά γλυκά του κουταλιού Taelia μου. Χθες που περπάταγα στους δρόμους της γειτονιάς μας και έβλεπα μικρά πράσινα νερατζάκια (ακόμη στα δένδρα) σκέφτηκα να μαζέψω...αλλά πάλι αντιστάθηκα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο γλυκό! Και το λικέρ του το ίδιο! Κακώς αντιστάθηκες!! Με καλό πλύσιμο (λόγω του δρόμου) τα νερατζάκια γίνονται κι αυτά απίστευτο γλυκό!! χιχι! Καλό σου απόγευμα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Μπράβο στο κουράγιο σου.Είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά όπως και τα υπόλοιπα του κουταλιού, όμως δεν έχω φτιάξει ποτέ μου. Αυτόν τον ρόλο τον έχουν αναλάβει η μητέρα μου και η πεθερά μου. Να δω πότε θα αξιωθώ να μάθω κι εγώ. Συγχαρητήρια!!!! Να μην σου πω ότι τρέξαν τα σάλια μου!!!!Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις όχι μία, αλλά δύο γυναίκες, να σου φτιάχνουν γλυκάκια, άστο για πολύ αργότερα!! Απόλαυσε την φροντίδα και τα γλυκά τους, εσύ!! χαχα!! Καλό απόγευμα να έχεις!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Γλυκό καρύυυδι; Χρόνια έχω να φάω! Θυμάμαι βέβαια ότι είναι από τα πιο ωραία! Αφού είχες κουράγιο και υπομονή να το φτιάξεις..χίλια μπράβο σου λέμε! Θέλει τον κόπο του αλλά αξίζει, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Πραγματικά αξίζει! Είναι πολύ νόστιμο!! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  32. Μμμμμμμμμμμμμμμμμ!!! Μόλις έφαγα ένα γιατί τα γλυκά του κουταλιού είναι αυτά με τις λιγότερες θερμίδες. Μπράβο σου!! Πρέπει να σου έγινε υπέροχο... λατρεύω το καρυδάκι με γαρύφαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά έχουν τις λιγότερες θερμίδες!! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το γαρύφαλλο στο καρυδάκι!!! Καλό βράδυ να έχεις! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  33. Ωωωωω!!!! Λατρεμένο!!! Γεια στα χεράκια σου! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μέχρι και εμένα μου πέρασε από το μυαλό να το φτιάξω,αλλά ευτυχώς.....όπως ήρθε έτσι και γρήγορα,γρήγορα έφυγε(η διάθεση)!
    Έχει πολύ κόπο βρε παιδί μου!
    Μήπως είμαι πολύ τεμπέλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα!! Δεν νομίζω να είσαι τεμπέλα! Απλώς η σκέψη δεν ωρίμασε μέσα σου!!! χαχαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  35. Λατρευω το γλυκο καριδακι μπραβο για την υπομονη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατρίνα! Μεγάλο προσόν η υπομονή πράγματι! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  36. Μπράβο στην υπομονή και στο μεράκι σου!!! Υπέροχη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κωνσταντίνα!! Αξίζει όλη την ταλαιπωρία!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  37. Χριστινάκι μου μπράβο σου! Τι ωραία και κυριολεκτικά ΓΛΥΚΙΑ ανάρτηση! Είναι το αγαπημένο μου γλυκό κουταλιού. Το κάνει η γιαγιά μου και μαζί με τον μπακλαβα της είναι από τα ωραιότερα γλυκά που μπορεί κάποιος να γευτεί.
    Ελπίζω να καταφέρω κι εγώ να φτιάξω κάποια στιγμή...μέχρι τότε, ευτυχώς υπάρχει η γιαγιάκα!
    Φιλάκια πολλά και περιμένω με αγωνία την επόμενη ενδιαφέρουσα ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που υπάρχει και η γιαγιά να σε φροντίζει τόσο γλυκά!! χιχι! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια πολλά Σοφία!!

      Διαγραφή
  38. Τόσο δύσκολο γλυκό, το έκανες τέλειο!!!Μπράβο σου Χριστίνα!!!φιλάκια νοικοκυρούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φανή για τα καλά σου λόγια!! Προσπαθώ όσο μπορώ (για το "νοικοκυρούλα") χιχι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα!!!Έχεις πρόσκληση σε ένα παιχνίδι αν θες και έχεις χρόνο :)
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2012/06/blog-post_21.html
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες Σπυριδούλα!! Φυσικά και θέλω!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Καλημέρα Χριστινάκι,Καλή εβδομάδα!
    Λατρεύω τα γλυκά γενικά και του κουταλιού ειδικώτερα. Το καρύδι τόχα πρωτοφάει πολλά χρονια πριν στην Ηπειρο και είχα εντυπωσιασθεί. Εμείς δε τα συνηθίζουμε αυτά τα γλυκά,γιατί δεν έχουμε καρυδιές (δεν ευδοκιμούν)αλλά τέτοια ταλαιπωρία παρασκευής δε νομιζα να την άντεχα.
    Χαρά στο κουράγιο σου,αλλά σ αντάμειψε με την επιτυχία του!Είναι λαχταριστό, καλοφάγωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αξίζει την ταλαιπωρία αυτό το γλυκό!! Κι όμως, πιστεύω θα το άντεχες!!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλό απόγευμα να έχεις, Χαρά! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  41. Είναι η πιο δύσκολη συνταγή γλυκού αλλά υπέροχο και ειδικά όταν μπει ολόκληρο καβουρντισμένο αμύγδαλο μπράβο για την υπομονή σου και η συνταγή σου είναι η τέλεια με γευστικότατο αποτέλεσμα Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά! Όταν μπει μέσα το αμύγδαλο είναι τέλειο!!! Αλλά δυστυχώς δεν είχα.. κι έτσι όμως έγινε πάρα πολύ ωραίο!! Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή