Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Μηνιαία φωτογραφική πρόκληση * 16-21 Μαΐου!

    Γεια σας!! Σήμερα πέρα από την καθιερωμένη φωτογραφική πρόκληση, την οποία και άργησα περισσότερο απ' ότι σας είχα συνηθίσει, θα πάρω και μέρος στον διαγωνισμό της Μαγισσούλας Ελένης (που γιορτάζει σήμερα)!! Το καθένα με τη σειρά του όμως!!
    Αρχικά να πω χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα!! Εγώ, προσωπικά, να χαίρομαι την μανούλα μου!! Υγεία και ευτυχία πάνω απ' όλα!!
Αλλά ας αρχίσω με την πρόκληση!!

    16 Μαΐου δείχνει το ημερολόγιο! Και η λίστα της  Chantelle μας λέει : what you're reading - τι διαβάζεις!! Μας αφήνει περιθώριο στο οτιδήποτε διαβάσαμε. Εγώ λοιπόν διάβασα την ιστορία του Μάρκου και της Έλενας όπως την έχει γράψει ο


Μαΐου: snack -νομίζω δεν χρειάζεται μετάφραση!! Το απογευματινό μου την πέμπτη είχε φρουτάκια!! Ένα μήλο και λίγα κερασάκια από την κερασιά μας! Έχουν κοκκινίσει εδώ και μέρες, οπότε είναι κάθε μέρα στο απογευματινό μενού, πλέον!!

    Παρασκευή 18 Μαΐου!! Something you made - κάτι που έχεις φτιάξει! Αυτά που βλέπετε είναι ένα βραχιόλι κι ένα κολιεδάκι! Φτιαγμένα με πέρλες, χρυσές χαντρούλες και μαύρα τριανταφυλλάκια!! Με αυτά τα μαύρα τριανταφυλλάκια, παίρνω μέρος και στον διαγωνισμό Μαΐου της Μαγισσούλας A Pink Dreamer με θέμα "τα λουλούδια"!! Ελπίζω να σας αρέσουν!!

    Σάββατο 19 Μαΐου: a favourite place- ένα αγαπημένο μέρος! Να σας συστήσω την Ναύπακτο!! Σ' αυτή την πόλη πέρασα τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια ως φοιτήτρια!! Δεν ήθελα να σας δείξω φωτογραφία της θάλασσάς της αλλά της πόλης.. δεν είναι όλη η πόλη φυσικά!! Στο βάθος δεξιά, όμως, μπορείτε να δείτε το αγαπημένο μου fast food και στην γωνία δεξιά την αγαπημένη μου κρεπερί!! Στην γωνία πάνω αριστερά είναι ένα μέρος του κάστρου της! Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το κάστρο στο λιμάνι!!

    Κυριακή 20 Μαΐου! something you can't live without - κάτι που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό! Δεν ήθελα να βάλω, νερό, φαγητό, ήλιος, αέρας μιας και κανένα πλάσμα δεν επιβιώνει χωρίς αυτά.. Ήθελα να βάλω κάτι που εγώ, σαν Χριστίνα, δεν θα ήθελα να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου χωρίς αυτό. Σκέφτηκα την υγεία μου.. Φυσικά και θα ήθελα να είμαι υγιείς και αρτιμελής. Κάτι άλλο.. τα αγαπημένα μου πρόσωπα! Όσο και να τρέμω στην ιδέα... ο θάνατος είναι στην ζωή μας και μαθαίνουμε να ζούμε με αυτόν στο παιχνίδι.. Οπότε κάτι άλλο.. Η μουσική! Αυτό είναι! Δεν θα ήθελα να ζήσω χωρίς μουσική! Η μουσική συνοδεύει την κάθε μας στιγμή! Από νανουρίσματα και τραγούδια που μας έλεγε η μαμά για να φάμε το φαΐ μας (ναι, τα θυμάμαι) μέχρι το τραγούδι των γενεθλίων μας.. το τραγούδι της αγάπης μας, το τραγούδι των γονιών μας.. Το καθένα από αυτά ξεχωριστό στην καρδιά μας.. το καθένα με τις δικές του αναμνήσεις και εικόνες.. μερικά μπορούν ακόμη και να φέρουν πίσω ανθρώπους που αγαπήσαμε κι έχουμε χάσει.. Από καταφύγιο σε στιγμές δυστυχίας, μέχρι και έκφραση σε στιγμές απόλυτης ευτυχίας!!

   Η σημερινή πρόκληση έχει ως θέμα: where you stand- πού στέκεσαι! Αυτή τη στιγμή είμαι καθισμένη στην καρέκλα στο γραφείο μου, και δίπλα μου ακριβώς είναι το κρεβάτι μου με τον Μπάμπη να με περιμένει!! Δεν είναι γλύκας;; Αν και είχα παράπονα να μην ανεβάσω την συγκεκριμένη φωτογραφία (λόγω παπλώματος) εγώ αυτό το πάπλωμα το αγαπώ!! Και σχόλια τύπου, είναι χάλια, παρδαλό, παλιομοδίτικο με αφήνουν αδιάφορη -έστω κι αν ισχύουν- !! χαχα!!


Για άλλη μια φορά, χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

51 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα Taelia μου!! Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου, ότι επιθυμεί. Υγεία πάνω απ'όλα! Πολύ μου αρέσουν τα κεράσια!! Εμείς δεν έχουμε κερασιά, δυστυχώς.. Φαίνονται τέλεια!! Τα κοσμήματα που έφττιαξες είναι πολύ όμορφα, καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Η Ναύπακτος είναι πάρα πολύ όμορφη, έχω πάει, είμαι σίγουρη πέρασες πολύ πολύ όμορφα εκεί! Όσο για το Μπάμπη, δεν έχω λόγια!! Και το παπλωματάκι εγώ το βρίσκω γεμάτο ζωντάνια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!! Επίσης, σε ευχαριστώ και που έχεις κάτι καλό να πεις για το πάπλωμά μου! χαχα! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Όλα μαζεμένα! Πολύ ωραίες όλες οι φώτο αλλά και όσα μας γράφεις! Θα ξεχωρίσω όμως τα φρούτα και την φώτο από Ναύπακτο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Kathy! Πολυαγαπημένα και τα φρουτάκια και η Ναύπακτος!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Όλα πολύ ωραία!!! προσπαθώ να καταλάβω το σημερινό θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ειρήνη! Και εμένα μου πήρε αρκετή ώρα να καταλάβω τί εννοούσε η Chantelle! Κατέληξα στο είτε να βγάλω φωτογραφία εμένα και το μέρος που κάθομαι-είμαι, είτε κάτι που βλέπω από εκεί που είμαι! Προτίμησα το δεύτερο! Αν και μπορεί, τελικά, να έχω βγει εκτός θέματος! χαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Και συνεχίζεις ακάθεκτη βλέπω. Η Νάυπακτος είναι ένα πανέμορφο μέρος. Τα κεράσια ....... μπορώ να τρώω μέχρι να πονέσει η κοιλιά μου. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζω Κατερινάκι!! Δεν μου έμεινε πολύ ακόμη!! Ευχαριστώ! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!
    ΤΟ ΚΟΛΛΙΕ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΚΕΡΑΣΙΑ! Α! ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!
    ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ; ΚΑΛΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ ΒΡΕ! ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Έφη!! Κοιμάμαι και με πάπλωμα και με κουβέρτα!! Έχουμε μπόλικο κρύο ακόμη!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι τη μαμάκα σου!
    Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω τη μηνιαία φωτογράφηση!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία!! Αν θέλεις, από τον επόμενο μήνα μπορείς κι εσύ να πάρεις μέρος!! Εγώ αν πάρω μέρος, μάλλον θα κάνω δημοσιεύσεις ανά 10 μέρες!! χαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Something you can't live without ..... εγώ θα έβαζα ασυζητητί το λαπτοπ μου χα χα χαα!!
    Ωραία και αυτή η φωτογράφιση!!
    Να ευχηθώ χρόνια πολλά στην μανουλίτσα σου, να είναι πάντα γερή και να σας καμαρώνει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Έλενα!! Κι εσύ ότι ποθείς εύχομαι!! Τον σκέφτηκα και εγώ τον υπολογιστή!!! χαχαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τη μανούλα σου! και να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!Υπέροχη και αυτή η φωτογράφιση!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά της μαμάς σου να την χαίρεσαι. Νομίζω ότι ο Μπάμπης , έκλεψε την παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Σωσώ! Κι εγώ νομίζω ο Μπάμπης είναι το ατού της ανάρτησής μου! χαχα!

      Διαγραφή
  10. να χαίρεσαι τη μαμά σου
    μου αρεσε πολυ η φωτογραφια της ναυπακτου
    φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Αναστασία! Κι εμένα μου αρέσει πολύ η Ναύπακτος! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά...Να χαίρεσαι τη μητέρα σου...Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν πολύ αν και δεν κατάλαβα αρκετά για το παιχνίδι...Θα επανέλθω όμως να μάθω περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παιχνίδι, είναι ουσιαστικά μία πρόκληση στην οποία η κάθε μέρα του Μαΐου έχει και διαφορετικό θέμα φωτογράφισης! Έχει πολύ πλάκα, και μπορείς να μάθεις αρκετά πράγματα γι' αυτόν που συμμετέχει στην πρόκληση! Ελπίζω να κάλυψα κάποιες απορίες!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! φιλιά!

      Διαγραφή
  12. χρονια πολλα στη μανουλα σου.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted... Mac Hey, Sailor!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και χρόνια πολλά στη μαμά σου.
    Σε ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ για τις ευχές σου. Να είσαι πάντα καλά χαρούμενη και ευτυχισμένη δίπλα στον Μπάμπη σου και στο χουχουριάρικο παπλωματάκι σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές, Ελένη!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. χρονια πολλα στην Μανουλα..τελοιες οι φωτο..ειναι ωραιο..γιατι μιλας μεσα απο τις φωτο..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία!! Γιατί δεν δοκιμάζεις κι εσύ την πρόκληση από τον επόμενο μήνα; Ανταποδίδω τα φιλιά!! Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  15. Πέρασα να σου πω μόνο καλημέρα!
    Ευχές για τη μαμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!! Εγώ άργησα να το δω.. οπότε.. καληνύχτα σου εύχομαι! χιχι! φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Kalhspera!poly omorfes fwto. ax oyte egw mporw xwris to usb moy!xixi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Κι εγώ, το έχω μόνιμα στην τσάντα!! Αυτό και sudoku! Μόνιμοι κάτοικοι!! χιχι!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά για τη μαμά σου!
    Πολύ ωραία τα κοσμήματα, είναι το χόμπυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Χαίρομαι που σου αρέσουν!! Τώρα αρχίζω και φτιάχνω λίγα πράγματα σιγά σιγά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!
    ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!!! Μαριάνθη!!! Σε ευχαριστώ τόοοοοοοοσοοοο πολύ!!!!!!!!!! χαχα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Σε κερνάμε βραβειάκια!! Ελα μια βόλτα απο μάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά για τη μαμά σου!!!
    και εγώ θέλω να ξεκινήσω την ιστορία του Σοφοκλή να δω πότε θα το κάνω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Χριστίνα! Η ιστορία είναι πάρα πολύ ωραία! Την διάβασα με την μία!! Σου προτείνω να το κάνεις το συντομότερο!! χαχα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. το κοκοζιλατσι με αρεσε η αλλιως κροκοδιλος το θελωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρο του καλού μου! Είναι τόσο απαλούλη ότι πρέπει για αγκαλίτσες!!! χαχα!

      Διαγραφή
  22. Excellent Articles writing Dear Friend Nice Information Share all over the world. am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    single speed cycle shops london
    Cycle shops in norh London

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααχ, εχω παθει παρακρουση!Διαβαζα χτες την αναρτηση σου και ξαναμπηκα σμρ. Τελικα δεν ειχα αφησει σχολιο...μποϊνγκ! :οp
    Πολυ ομορφες οι φωτο! ΤΑ φρουτακια λαχταριστα...αυτα τα κερασια τα λιμπιστηκα!σλουρπ! Και το κοκοζιλακι σου σελει αγκαλισα....πρεπει να ναι πολυ απαλο, ε? εχω χαϊδεψει ενα τετοιο...
    Οσο για τα κοσμηματακια σου...ειναι υπεροχα!Μου αρεσε πολυ το σετακι! Περλα και τριανταφυλλο σε διαχρονικο συνδυασμο ασπρο-μαυρο...τα σπαει!
    Φιλια στο μουτρακι σου.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ vailie μου για τα καλά σου λόγια!! Μακάρι να γινόταν να σου στείλω κερασάκια! Έχει μπόλικα το δέντρο!! Το κοκοζιλάκι μου είναι πράγματι πολύ πολύ απαλό! Ότι πρέπει για αγκαλίτσες!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το σετάκι μου! Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω κάτι τέτοιο!! Φιλάκια πολλά πολλά :*

      Διαγραφή
  24. πανεμορφα ολα!!!σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαγισσούλα! Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Καλώς σε βρήκα Χριστίνα μου !!! Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου !
    Καλή επιτυχία και στην συμμετοχή σου στον φωτογραφικό διαγωνισμό !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα, κι εγώ Marie-Anne!! Σε ευχαριστώ πολύ Για την ευχή!! Πιστεύω θα τα λέμε από δω και πέρα!! Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή