Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Blood is Not Funny!!!! Απαπαπαπα!!!!

    Και μετά από τις διάφορες θεωρίες και τα "σοβαρά" θέματα που έχω αναρτήσει ήρθε η ώρα για λίγο γέλιο πιστεύω! Ακολουθούν τα δύο πιο αστεία βίντεο (για μένα) που υπάρχουν στο youtube! Όσες φορές και να τα δώ πάντα θα γελάσω!!

    Ξεκινώ με ένα παιδάκι και η ιστορία του βίντεο έχει ως εξής: Ο μεγάλος αδερφός ενώ παίζει με τον μικρότερο αδερφούλη του, κατά λάθος τον χτυπάει με το κεφάλι του στο στόμα αρκετά δυνατά με συνέπεια ο μικρός να ματώσει. Στο σημείο που ο μεγάλος προσπαθούσε να περιγράψει στον πατέρα του πως ο μικρός έχει αίματα, ξεκινά το βίντεο.. και τελειώνει με τον μεγάλο αρκετά τσατισμένο που δεν τον παίρνουν στα σοβαρά!!! Απολαύστε:

 

    Το δεύτερο βίντεο είναι ένα ανέκδοτο του Γιάννη Σερβετά από τους Ράδιο Αρβύλα! Δεν είναι πως το ανέκδοτο είναι απίστευτα αστείο που να με κάνει να γελάω τόσο, είναι ο τρόπος που ο Σερβετάς λέει το ανέκδοτο που με κάνει να χτυπιέμαι πριν ακόμη τελειώσει!!! Ιδού.. Τα Παπάκια!!! :   

                                
 

Ελπίζω να σας άρεσαν τόσο, όσο μου αρέσουν και εμένα! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

4 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα!!!!!ο σερβετας.....ολα τα λεφτα!!!! εσκασα να γελαω!!!χαχαχα!!!
    Πως και μου ξεφυγε αυτο το ανεκδοτο?
    Απιθανα το λεει!!!!χαχαχα!!!
    και ο μπομπιρας πολυ γελιο!!!χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!! Όταν έχω ακεφιές αυτά τα δύο βιντεάκια μου φτιάχνουν πάντα τη διάθεση!! :D

      Διαγραφή
  2. "Το κατάλαβες ή να σου το πω και στ'αγγλικά?"
    Απίστευτος είναι!Το χα δει live! Δες και αυτό!!!
    http://youtu.be/XF7b_MNEIAg
    Πεθαίνωωωωω!!!! και είναι κοριτσάκι!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!! Τέλεια η μικρούλα!! Την είχα ξαναπετύχει στο youtube αλλά δεν το είχα δει το βίντεο γιατί νόμιζα θα ήταν φτιαχτό. Αλλά όοοοοχι, το δικό της γέλιο είναι!! (εδώ που τα λέμε είναι λίγο spooky) χαχαχα

      Διαγραφή